Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 25: The Hidden Temple 1

3 536stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 25: The Hidden Temple 1 je 25. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Dovolená Cadea Skywalkera je u konce. Zatímco byl na návštěvě u rodiny svého strýce Banthy Rawka (aka Nata Skywalkera), po celé galaxii byl vysílán záznam masakru Mon Calamari nařízený Darth Kraytem. Cadeovi je jasné, že musí najít způsob jak sithské impérium zastavit. Pokud se mu to nepodaří, budou Sith bez oddechu lovit Cadea, jeho přátele i rodinu.

Azlyn Rae, stará kamarádka z dob, kdy byl Cade Jediem, se nepozvána objevila v Rawkově hnízdě ještě před tím, než dokončili své plány. Stejně jako Cade se stala nájemným lovcem - aspoň to o sobě tvrdí - a pokud by byl tak hloupý, jak o něm slyšela, plánovala ho sebrat. Naštěstí pro něj, Cade zůstal normálním člověkem, jakého si pamatovala.

A tak padají návrhy: Cade chce zabít Darth Krayta, Bantha navrhuje úplně zmizet. Ale Cade chce jednat nezávisle a tak se Bantha zdráhavě zmíní o skrytém chrámu Jediů.

DějEditovat

Protože Bantha nechce nikomu z posádky Mynocku svěřit koordináty chrámu, řídí loď osobně, zatímco svou rodinu poslal na planetu Kiffu, rodiště své manželky Droo. Chrám je ukryt v soustavě Zhar na planetě Taivas, kterou kdysi Kol Skywalker učinil obyvatelnou pomocí vongských teraformovacích technik. Během průletu atmosférou Azlyn Rae tajně vypustí stopovací maják, a tak vzápětí po Mynocku u chrámu přistanou i Imperiální rytíři. Po krátké potyčce s nevítanými návštěvníky se situace uklidní, protože imperiální princezna Marasiah Fel přichází jednat o mírové spolupráci Felova impéria s Jedii. Vyjde ale najevo, že Azlyn Rae patří k Imperiálním rytířům.

Večer se Cade a Marasiah setkají s Radou Jediů, složenou z mistra K'Krukha, netiské mistryně T'ra Saa a Chadra-Fanky Tili Qua. Marasiah vysvětluje, že císař Fel byl podveden radou moffů i Sithy, a nikdy nebyl nepřítelem Jediů. Poté Cade radě prozradí, že Krayt je ve skutečnosti bývalý Jedi A'Sharad Hett, který pomalu umírá a jeho sithský řád se rozpadá. Proto navrhuje vytvořit skupinu, která vyrazí zabít Krayta. Azlyn v chrámu potkává svého mistra Jedi, Rasi Tuuma, o kterém si myslela, že zemřel na Coruscantu. Naopak Jariah Syn v něm poznává Jediho, který zabil jeho otce a připravuje pomstu.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

  • gornt (pouze zmínka)
  • murglak (pouze zmínka)
  • Womp rat

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Lokace

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

  • bacta
  • Caf
  • Vong Terraforming

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki