Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 26: The Hidden Temple 2

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 26: The Hidden Temple 2 je 26. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Bantha Rawk dovezl Cadea Skyvalkera s posádkou a bývalou padawanku Azlyn Rae do skrytého chrámu Jediů. Všichni se stali nevítanými hosty, když vyšlo najevo, že Azlyn k chrámu tajně navedla skupinu Imperiálních rytířů, všetně princezny Marasiah Fel.

Cade i princezna Sia předstoupili před radu Jediů: Cade potřebuje pomoc s plánem na vraždu císaře Darth Krayta, Sia doufá v zahájení spolupráce mezi zbylými Jedii a jejím otce, sesazeným císařem Roanem Felem.

Zatímco rada jedná, Deliah Blue a Jariah Syn jsou ponecháni osamotě. Blue, Zeltronka každým coulem, se zabaví jakkoliv, dokonce i s nudným Jediem. Zato Syn je veden tajemnou, zadržovanou nenávistí, kterou cítí ke všem Jediům.

DějEditovat

Jediové se do noci radí, zda mají do dění v galaxii zasáhnout nebo se držet stranou. V meditační zahradě zaútočí Jariah Syn na mistra Rasi Tuuma, protože je přesvědčen, že zabil jeho otce.

Když mu bylo sedm, schoval se na lodi, kterou kapitán Rav a Zareb Syn letěli obchodovat na důlní svět Roon. Když na planetě vylezl z úkrytu, uviděl venku mnoho mrtvých horníků a Zareba s Ravem v souboji s Jediem. Zatímco Rav sice přišel o nohu, ale dokázal se vrátit na loď, Zareb byl zabit a zůstal na planetě. Rav poté vyprávěl malému Jariahovi, že je Jedi napadl proto, že nenávidí pašeráky a chtěl malého Jariaha unést do chrámu.

Tuum mu ale vysvětlí, že piráti tehdy plenili hornický kemp, a on je pouze pokoušel zastavit. Rada Jediů nakonec oznámí, že budou s Felem jednat o spojenectví, ale Cadeovi s plánovanou vraždou pomáhat nebudou. Zato Marasiah nařídí svým rytířům, aby Cadeovi pomohli a tak se nalodí na Mynock.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

  • gornt (pouze zmínka)
  • mynock

Modely droidů

  • astromechanický droid série R2
  • FEG-series pilot droid
    • FEG-13 (flashback)

Události

Lokace

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki