Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 27: Into the Core

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 27: Into the Core je 27. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Císař Darth Krayt věří, že Cade Skywalker se svou unikátní léčebnou schopností je jedinný, kdo ho dokáže zbavit yuuzhanvongských implantátů, které mu byly před lety vloženy do těla, než ho úplně zničí.

Nicméně nejenomže Krayt nedokázal Cadea přetáhnout na temnou stranu Síly, ale ani on se svými přisluhovači neuspěli v jeho věznění. Cadeův únik císaře oslabil a otřásl jeho postavením.

Darth Wyyrlok, který sleduje zhoršující se stav svého mistra, se rozhodl najít jiný způsob, jak vyléčit císaře.

DějEditovat

Poté, co Cade unikl ze sithského chrámu, zbavil rozzuřený Krayt zraněného Darth Nihla a Darth Talon jejich funkcí. Poté se uložil do léčebné stáze a pověřil Darth Wyyrloka hledáním pomoci. Ten s pomocí prastarých knih a sithského holokron Dartha Andeddua objevil místo Andedduovy hrobky na planetě Prakith v Hlubokém jádru.

Zamíří do ní a setká se s jejími obyvateli, kteří po staletí střeží hrobku. Wyyrlok ponechá na živu jediného, aby ho provedl k hrobu dávného Sitha. Když dorazí k sarkofágu, Andedduův duch z holokronu žádá, aby Wyyrlok vložil holokron dovnitř a mrtvého Sitha tak oživil. Wyyrlok s posměchem odmítne, chce pouze studovat knihy uložené v hrobce. Jeho ponížený průvodce se však holokronu zmocní a mrtvolu oživí.

Oba Sithové se spolu utkají v souboji myslí a vůle, ve kterém Wyyrlok Andeddua porazí a znovu uzavře do sarkofágu. Poté se vrací s poznáním, že Krayta zabíjí jeho vlastní pochyby o tom, zda dokáže uskutečnit svou vizi o ovládnutí galaxie.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

  • Druhá imperiální občanská válka
    • Mission to Prakith

Lokace

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki