Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 28: Vector 9

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 28: Vector 9 je 28. díl komiksové série Star Wars: Legacy. Navazuje také na příběh Vector 8 ze série Star Wars: Rebellion.

ÚvodEditovat

Rada Jediů zamítla žádost Cadea Skywalkera o pomoc při přípravě vraždy císaře Darth Krayta - avšak Rada není Cadeův jediný možný spojenec.

Cade a jeho posádka nájemných lovců získali společníky v podobě tří Imperiálních rytířů - jedna z nich , Azlyn Rae, se už v minulosti s Cadeem setkala. Dalším členem výpravy je rytíř Jedi Shado Vao, který se obává, že jeho přítel je dalším Skywalkerem, který se příliš přiblížil k temné straně Síly.

Mynock se svou posádkou a pasažery cestují do Hlubokého jádra, aby připravili pád císaře a nečekají nic než prázdný vesmír.

DějEditovat

Posádka Mynocku se věnuje svým záležitostem, když loď něco vytáhne z hyperprostoru. Je to hvězdný destruktor Iron Sun, který je už deset let považován za ztracený. Mynock je zachycen tažným paprskem a vtažen do hangáru destruktoru. Posádka se rozhodne destruktor, ve kterém cítí přítomnost bytosti citlivé k Síle, prozkoumat. Brzy je napadnou bestie, Rakghoulové, které stihnou Cadea a Azlyn poranit dřív, než je odvolá jediská žena Celeste Motne, žijící na destruktoru. Ta nosí talisman, kterým je svázána s duchem Sitha Karnesse Muura. Celeste oba uvězní v cele, protože očekává, že se přemění na stejné bestie, které je zranily. Poté mu vypráví svůj příběh.

Před tisíci let, během Mandalorianských válek, její talisman ovládl padawana jménem Zayne Carrick. Celeste se cítila silnější než Zayne, a proto převzala jeho břemeno. Zayne ji uložil do stázového pole, kde měla čekat, než přivede pomoc, ale už se nikdy nevrátil. Probudil ji až Darth Vader, který ji také posléze opustil. Rakghoulové na destruktoru jsou výsledkem sithské magie Karnesse Muura, který s jejich nakažlivou schopností chtěl získat armády bestíí k ovládnutí galaxie. Aby tomu zabránila, zamířila Celeste do Hlubokého jádra, kde svou loď ukryla. Před deseti lety ji objevil a zajal imperiální destruktor Iron Sun, což znamenalo proměnu jeho posádky na bestie.

Když Cade pocítí příznaky proměny, použije svou schopnost a vyléčí sebe i Azlyn. Celeste, ohromena jeho schopnostmi, se rozhodne připojit k jeho plánu na zničení Sithů.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Modely droidů

  • astromechanický droid série R2

Události

Lokace

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki