Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 29: Vector 10

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 29: Vector 10 je 29. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

V Hlubokém jádru - nebezpečném centru galaxie - na své cestě nastražit léčku na císaře Darth Krayta, objevil Cade Skywalker se svými společníky imperiální destruktor, který se volně vznáší v prostoru, avšak není prázdný. Na palubě se setkají s Celeste Morne, rytířkou Jedi z dob Staré republiky, a s bestiálními služebníky - rakghouly, které ovládá.

Morne je odsouzena být vězněm i věznitelem ještě staršího Sithského lorda, jehož duch sídlí v talismanu, který nosí. Morne zasvětila svůj dllouhý život tomu, aby zabránila Karnessi Muurovi ovládnout svou mocí galaxii. Poté, co vyslechla Skywalkerův plán na zabití jiného Sith, se rozhodla se k jeho výpravě připojit.

Avšak duch uvnitř talismanu má svůj vlastní plán, takže pomoc Celeste Morne může všechny stát příliš vysokou cenu.

DějEditovat

Cadeova skupina zaútočí na imperiální základnu na planetě Had Abbadon. Imperiální rytíři v TIE Predatorech a Shado Vao v TwinTailu předstírají vzájemné pronásledování a přitom zničí hangáry se stíhačkami. V nastalém zmatku vysadí Mynock na střeše základny Cadea, Azlyn a Celeste, kteří vniknou dovnitř a zaútočí na jednotku stormtrooperů vedenou Darth Reavem. Azlyn vojáky okamžitě promění na rakghouly, a pošle je na Sitha. Ten je zraněn, ale nechají ho uniknout, aby podal zprávu a přilákal tak Darth Krayta.

I Imperiální rytíři podávají zprávy svému císaři a Roan Fel vidí příležitost v tajemném talismanu, který by mohl využít k vytvoření armád bestií. To vyvolá vnitřní rozepře mezi rytíři, kteří se rozhodují mezi bezpodmínečnou službou císaři a následováním světlé strany Síly.

Zatímco Jariah a Deliah čekají s Mynockem v úkrytu na přílet Darth Krayta, Deliah je znepokojena Cadeovým vztahem k Azlyn - bojí se, že přijde o Cadeovu lásku.

Cade přistihne Azlyn, jak se krade do komnaty Celeste s úmyslem ji zabít. Cade ji zastaví a po vášnivém rozhovoru mezi nimi vzplanou dávné city a stráví spolu noc.

Oba však cítí, že si s jejich myslí zahrává Muurův duch, který se pokouší najít nového hostitele. Proto Cade varuje Celeste, aby nechala jeho posádku na pokoji, jinak ji i s lodí pošle do černé díry.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

  • gullipud (pouze zmínka)
  • nerf (pouze zmínka)
  • rakghoul

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

  • Druhá imperiální občanská válka
    • Mission to Had Abbadon
  • masakr na Ossu (pouze zmínka)

Lokace

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki