Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 2: Broken 2

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 2: Broken 2 je 2. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

125 let po bitvě o Endor se v galaxii objevil nový, tajemný sithský řád. Poté, co přivedl nové Impérium k vítězství nad Galaktickou aliancí, zradil Darth Krayt císaře Roana Fela a obsadil jeho trůn. Jediové byli rozprášeni a pronásledování, a poslední zbývající dědicové jména Skywalker - Kol Skywalker a jeho syn Cade - padli při obraně jediské akademie na Ossu.

Uběhlo sedm let, a Roan Fel a imperiální jednotky, které mu zůstaly věrné, pokračují v maření sithských plánů na ovládnutí galaxie. A ačkoliv byli Jediové oslabeni, někteří z nich si stále udržují naději v budoucnost - a věří, že Skywalker stále žije...

DějEditovat

Několik zbylých rytířů Jedi se schází na planetě Daluuj, aby se sjednotili v úsilí najít Cadea Skywalkera. Jsou však napadeni Sithy a přežijí pouze dva, Sazen a Vao.

Do Brogarovy kantýny na planetě Lok vtrhnou tři nájemní lovci: Cade Skywalker, Jariah Syn a Deliah Blue, kteří hledají cizince jménem Naxy Screeger. V kantýně sedí také ukrývající se Jedi Hosk Trey'lis, který začne utíkat v domnění, že lovci hledají jeho. Proto ho omráčí pomocí uspávací šipky a dunivého brouka. Lovci pak odvlečou z kantýny oba.

V chrámu Sithů, přebudovaném původním Chrámu Jediů, přestavuje Darth Ruyn svou učednici Darth Kraytovi. Ten ji podrobí poslední zkoušce - zabití svého mistra Ruyna - a učiní z ní svou osobní vražedkyni a udělí jí jméno Darth Talon. Jejím prvním úkolem je napadout dceru Roana Fela jménem Marasiah, a nechat ji utéct, aby ji mohla sledovat a dostat se tak k jejímu otci.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Tvorové

  • gullipud (pouze zmínka)
  • Murglak (pouze zmínka)
  • Nerf (pouze zmínka)

Modely droidů

Události

Zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki