Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 30: Vector 11

3 527stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 30: Vector 11 je 30. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

V Hlubokém jádru se Cade Skywalker se svými společníky - včetně tří Imperiálních rytířů - setkává s opuštěným hvězdným destruktorem. Na palubě potkávají Celeste Morne, rytířku Jedi z časů Staré republiky, která je díky artefaktu známému jako Muurův talisman vězněm i věznitelem ducha ještě staršího Sithského lorda.

Morne souhlasí s tím, že Skywalkerovi pomůže s jeho plánem na zabití sithského císaře Darth Krayta. Spiklenci vniknou imperiální základnu na Had Abbadonu, odkud nechají uniknout jediného Sitha - aby ohlásil Skywalkerovu přítomnost císař.

Past je nastražena, avšak duch uvnitř talismanu omezuje Morneinu kontrolu nad ním, čímž ohrožuje již tak beznadějný plán...

DějEditovat

Na Coruscantu podá Darth Reave svému mistru Kraytovi zprávu o Skywalkerově útoku na Had Abbadon. Vzápětí se promění na rakghoula a je zabit Darth Stryfem. Z Had Abbadonu také přijde holopřenos. Celeste Morne ze sebe nechá promluvit Karnesse Muura, který Krayta vyzývá, aby přiletěl a setkal se s ním. Odměnou má být zajatý Skywalker.

Celé představenstvo sithského řádu okamžitě vyráží a během cesty na palubě Relentless Darth Wyyrlok III svému pánu popisuje, co je mu známo o Muurovi. Byl to uživatel temné strany Síly, žijící před 7 000 lety v dobách, kdy ještě neexistoval sithský řád. Byl jeden z temných Jediů, kteří přiletěli na Korriban a podmanili si tam domorodé Sithy. Svou duši a vůli vložil do talismanu, který po smrti jeho těla vyhledával mocné uživatele Síly, které by si Muurův duch mohl podmanit.

Při setkání na imperiální základně Muur slibuje Kraytovi, že pokud zabije Celeste, vyléčí jeho tělo od yuuzhanvongské nákazy a poskytne mu svou moc, aby společně vládli galaxii. Celeste přistoupí ke Kraytovi a začne ho léčit. To je však signál pro Skywalkera a jeho společníky, kteří na sithskou výpravu zaútočí. Zatímco Jediové bojují se Sithy, Imperiální rytíř Draco se pokusí zmocnit Celestina talismanu pro svého císaře. Muur to však nedovolí, má v plánu podrobit si Rytíře i Jedie a zmocnit se Kraytova těla.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

  • leviathan (flashback)
  • rakghoul

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

  • Hundred-Year Darkness (flashback)
    • Battle of Corbos (flashback)
  • Druhá imperiální občanská válka
    • Battle on Had Abbadon

Lokace

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki