Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 32: Fight Another Day 1

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 32: Fight Another Day 1 je 32. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Poté, co bylo odhaleno, že moncalamarský senátor Gial Gahan pomáhá Galaktické alianci v boji proti Sithskému impériu, začal se Darth Krayt mstít celému druhu Mon Calů.

Jako ukázku toho, co postihne kohokoliv v galaxii, kdo by se také rozhodl vzdorovat Impériu, nařídil Krayt vyhladit deset procent moncalamarské populace a zbylé přeživší umístit do pracovních táborů. Každý, kdo by vzdoroval jeho rozkazům, má být také zlikvidován.

Život na moncalamarské planetě Dac se změnil.

DějEditovat

Skupinky Mon Calamari, které unikly zatčení, se ukrývají v hloubkách oceánů v malých táborech. I tam po nich však pátrají imperiální jednotky.

Imperiální eskadra Shark odhalila jeden tábor a pustila se do zabíjení. Bránit tábor ale přispěchala jednotka Moncalamarských rangerů a také Imperiální rytíř Treis Sinde ve speciálním skafandru. Ten vnikne do imperiální kráčející pevnosti, která vede útok, a pobije většinu posádky a poškodí vnitřní zařízení. Imperiální velitel Sturves proto nařídí svým jednotkám ústup.

V podvodním jeskynnm úkrytu se Rangeři radují z vítězství. Treis Sinde však jejich nadšení zchladí - imperiální jednotky jsou odraženy pouze na krátký čas, a navíc mají Rangeři na krku spoustu uprchlíků, o které se nemohou postarat. Vůdce Rangerů Tanquar má v plánu odvést je nepozorovaně skrz blízkou trhlinu do jiného úkrytu.

O několik kilometrů dál se nachází vyhlazovací tábor 28, ve kterém jsou bez prostředků drženi Mon Calové odsouzení umřít hladem. Nad nimi dohlíží Darth Azard a také sithský vědec Vul Isen, který zkoumá způsoby rychlejšího masového vyhlazování. Ten podle staré sithské tradice stvořil podmořského leviathana, kterého nyní oba probudí a podrobí své vůli. Leviathan má schopnost vysávat životní sílu a částečně i mysl svých obětí. Isen si slibuje, že tak leviathan získá částečnu schopnost myslet jako Mon Calové a lépe tak vypátrat jejich úkryty.

Proto, poté co monstrum vysaje životy všech vězňů, leviathana pošlou na místo bitvy eskadry Shark a Rangerů.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

  • Hundred-Year Darkness
  • Druhá imperiální občanská válka
    • Genocide on Dac
      • Massacre of New Coral City (pouze zmínka)
      • Skirmish on Dac
      • Massacre on Soheras Trench

Lokace

  • Coruscant
    • Imperial Extermination Camp 28
    • Ranger Grotto
    • Soheras Trench
  • Neznámé regiony

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

  • blasterová puška
  • Electrobinoculars
  • světelný meč
    • Imperial Knight lightsaber
  • kopí

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki