Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 33: Fight Another Day 2

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 33: Fight Another Day 2 je 33. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Císař Darth Krayt nařídil, že mají všichni Mon Calamari zemřít a imperiální jednotky na planetě Dac začaly vyhlazovat populaci s nemilosrdnou účinností. Tisíce už zemřely a miliony dalších jsou v nebezpečí.

Nyní, když se Mon Calové rozptýlili po hlubinách oceánu, připadla ochrana bezmocných civilistů skupině Moncalamarských rangerů a jediného Imperiálního rytíře. Ale jejich taktika typu udeř a uteč možná nedokáže zastavit to, co přichází.

Sithský vědec, ponořen do studia dávných tajemství Sithského řádu, vytvořil obludnou živou zbraň určenou k vraždění moncalamarských civilistů  - a čím víc jich zabije, tím silnější se stane. Rangeři se chystají střetnout s nepřítelem, kterému se nemohou bránit.

DějEditovat

Dvě hlídková plavidla Moncalamarských rangerů narazí poblíž Ďáblovy trhliny na leviathana doprovázeného imperiálním AT-AT swimmerem. Darth Azard a Vul Isen nechají jednoho Rangera uniknout, aby varoval a tím vylákal hnutí odporu z úkrytů. Imperiální rytíř Treis Sinde je císařem Roanem Felem odvolán na Bastion, ale kvůli přátelství s Mon Caly se rozhodne k velmi nebezpečnému pokusu. Rangeři zatím poutají pozornost svými útoky na imperiální swimmer a leviathana, ačkoliv jejich snaha nemá skoro žádný účinek. Náhle se z ďáblovy trhliny vynoří hejno ďábelských olihní, které pomocí Síly ovládá Sinde a zaútočí na leviathana.

Darth Azard nařídí vypuštění stíhaček Shark, aby se vypořádaly s Krakanami Mon Calů. Rangeři zaznamenají vypnuté štíty kolem hangárových vrat swimmeru, ale kvůli silné obraně imperiálního plavidla se nemohou dostat do vhodné střelecké pozice. Rangerka Shonmai se proto rozhodne obětovat svůj život a svou Krakanou narazí do nechráněné části swimmeru. Následný výbuch swimmer těžce poškodí.

Treis Sinde mezitím oslabil leviathana proražením jeho puchýřovitých výrůstků na zádech, ve kterých shromažďoval životní sílu. O zbytek se postaraly ďábelské olihně, které monstrum znehybnily a zatáhly do své trhliny.

Sithští lordi Isen a Azard však výbuch přežili v izolovaném kokpitu a unikli. Císař Fel proto Sindeovi dovoluje i nadále zůstat na Dac a pomáhat Mon Calům v jejich boji.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

  • Druhá imperiální občanská válka
    • Battle of Devil's Crevasse

Lokace

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

  • blaster
  • světelný meč
    • Imperial Knight lightsaber
    • Double-bladed lightsaber

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki