Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 34: Storms 1

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 34: Storms 1 je 34. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Bitva na Had Abbadonu mezi císařem Darth Kraytem, jeho elitními Sithy a skupinou Jedi a Imperiálních rytířů vedenou Cadem Skywalkerem, skončila ústupem Sithů. Ale ani Skywalker se svými společníky nezůstali spolu.

Zatímco Imperiální rytíři Antares Draco a Ganner Krieg míří na Bastion oznámit císaři v exilu Roanu Felovi výsledek jejich mise, Cade se svými společníky a těžce zraněnou Azlyn Rae, bývalou Jedi, která se stala Imperiálním rytířem, spěchají v Mynocku na Kiffex. Doufají, že Cadeova teta, jediská léčitelka, dokáže Azlyn zachránit.

Mezitím Kraytův nejdůvěryhodnější služebník Darth Wyyrlok III, odváží svého pána na temný sithský svět jménem Korriban.

DějEditovat

V hlubinách sithského chrámu na Korriban uchovává Darth Wyyrlok III neživé Kraytovo tělo ve stázi, zabraňující jeho rozkladu. Aby mohl Wyyrlok dále naplňovat Kraytovu vizi, musí udžovat ostatní Sithy v domění, že jejich pán stále žije. Wyyrlok pak jako jeho Hlas bude řídit Řád jednoho Sitha.

Posádka Mynocku přistává na Kiffex, přestože v jeho atmosféře zuří energetická bouře. Zraněnou Azlyn Rae na palubě totiž udržuje při životě pouze Síla ovládaná Skywalkerem. Naštěstí Bantha Rawk zachytí jejich volání, a navede Mynock na přistání, které připomíná spíše havárii. Poté, co zraněnou rytířku převezme do své péče Droo, se Cade vyčerpáním zhroutí.

V bezvědomí Cade znovu prožívá momenty, které ho s Azlyn spojují a po probuzení se znovu snaží dostat ke své přítelkyni. Kvůli tomu se pohádá jak Deliah, tak s Banthou, kteří ví, že pro Azlyn udělal vše, co mohl, a to ho znovu přivedlo nebezpečně blízko temné straně Síly. Aby se odreagoval, má v plánu zajet s Jariahem do nejbližší kantýny. Cestou potká rytíře Jedi Shada Vao, který se chystá vrátit do Skrytého chrámu Jediů a ohlásit Radě, jak dopadla jejich mise. Skywalker mu předá vzkaz Radě, že Darth Krayt byl zabit a Nový řád Jedi se může přestat skrývat.

V sithském chrámu na Korribanu se z léčebné stáze probudí Darth Stryfe a dožaduje se setkání s Darth Kraytem. Domnívá se, že je jeho pán mrtev, protože ho přestal cítit v Síle. Před vchodem do mistrovy stázové komnaty ho však zastaví neznámá Chagrianka a odmítne ho pustit dovnitř. Jejich souboj přeruší Darth Wyyrlok III, který ženu představí jako svou dceru Saarai a přesvědčí Stryfea, že Darth Krayt stále žije, pouze obklopen ochranným silovým polem, které Sithům neumožňuje cítit svého pána v Síle.

Na Kiffexu stojí Bantha a Droo před závažným rozhodnutím. Zranění Azlyn Rae jsou natolik vážná, že neví, zda ji nechat zemřít, nebo uměle udržovat při životě v bactové nádrži. Poté Bantha přichází s odvážným nápadem sestrojit Azlyn podpůrný oblek podobný tomu, jaký míval Darth Vader.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

  • astromechanický droid série R2

Události

  • Battle on Had Abbadon (flashback)

Lokace

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

  • Bacta tank
  • blaster
  • světelný meč
    • Imperial Knight lightsaber
    • Double-bladed lightsaber

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki