Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 4: Noob

3 508stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 4: Noob je 4. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Už od počátku byli stormtroopeři ztělesněním pevného řádu a nesmírné moci Impéria. Po celé generace sloužili tito vojáci vůli císaře a kladli svou službu přede vše ostatní. A přece je nyní věrnost těchto loayálních vojáků rozdělena mezi Impérium a císaře.

Sedm let vládli Darth Krayt a Sith Impériu. Přesto jejch vláda nad galaxií zůstává nekompletní. Vzdoruje jim císař Roan Fel a jeho stále rostoucí armáda oddaných následovníků.

Každý den v tomto boji vznikají nové dělící čáry, které staví vojáka proti vojákovi a nutí veterány i zelenáče rozhodnout se, pro koho a co jsou ochotni položit život.

DějEditovat

Na imperiální vojenské základně na Yinchorru hledá nováček Anson Trask svou novou jednotku, 407. divizi stormtrooperů. Seržant Harkas ho sotva seznámí s členy jeho družstva Joker - Jes Gistang, Hondo Karrem a Vax Potorrem, když přichází poručík Gil Cassel a seznamuje je s novou misí. Na planetě Borosk dezertovala 908. divize a přidala se k jednotkám věrným Roanu Felovi. Bylo rozhodnuto, že 407. ji poletí zpacifikovat pod přímým velením Darth Malevala.

Po prvním dni bojů obklíčili velitelství 908. a poručík Cassel navrhl obklíčeným možnost vzdát se. Darth Maleval však přichází s podezřením, že Cassel chce zachránit svého bratra, který slouží ve 407. Oznámí, že osobně dohlédne, aby byli protivníci pobiti do jednoho, jinak vlastnoručně potrestá smrtí celou Casselovu jednotku. Mezi Traskovými spolubojovník to vře nechutí k zabíjení jiných stormtrooperů, ale nakonec zvítězí smysl pro povinnost. Během zuřivého boje uvnitř velitelství 908. přidou o život Vax Potorr, který šlápne na minu a Jes Gustang, kterou roztrhá výbuch zasažného velkokapacitního zásobníku na jejím opasku.

Po boji přivleče Darth Maleval posledního přeživšího z 908., kapitána Jareda Cassela, a žádá poručíka Cassela, aby svého bratra zabil a dokázal tak svou loayalitu císaři Kraytovi. Poručík to odmítne udělat, proto je Sithský lord oba setne světelným mečem. To rozzuří Hondo karra, který na Sitha zaútočí vibronožem. Je samozřejmě odražen a zasažen Sithovým elektrobičem, ale v tom je Maleval zabit střelbou do zad od nováčka Traska. Nakonec seržanta Harkase odvezou zdravotníci a Hondo Karr se rozhodne dezertovat z císařovy armády. Jediný zbylý člen družstva Joker, Anson Trask, do hlášení o misi uvede, že Darth Maleval zemřel v boji a Hondo Karra roztrhala stejná exploze jako Jes Gustang.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

  • Gil Cassel
  • Jared Cassel
  • Roan Fel (pouze zmínka)
  • Jes Gistang
  • Ran Harkas
  • Hondo Karr
  • Darth Krayt (pouze zmínka)
  • Darth Maleval
  • Vax Potorr
  • Anson Trask
  • Morlish Veed

Tvorové

Modely droidů

  • 3Z3 medical droid
    • K2-3Z3

Události

Lokace

Organizace a tituly

Žádné organizace a tituly

Inteligentní druhy

Žádné inteligentní druhy

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki