Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 8: Allies

3 471stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 8: Allies je 8. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Po smrti císaře Palpatina se poražené imperiální jednotky stáhly na planetu Bastion a vyhlásily příměří s Novou republikou. Mír vzkvétal po desetiletí, dokud invaze mimogalaktických vetřelců, zvaných jako Yuuzhan Vongové, nezabila triliony bytostí a nezničila celé světy. Galaktická aliance zbylých světů, Jediů a Imperiálního zůstatku nakonec nájezdníky odrazila.

Poté se k obrozenému Impériu připojilo nové pokolení Sithů, tvořené více než dvěma jedinci a vedené Darth Kraytem. Společně vyvolali incident, který rozštěpil Galaktickou alianci a započal brutální válku.

Nyní je Impérium připraveno převzít kontrolu nad galaxií. Avšak záměry jeho sithských spojenců zůstávají zahaleny tajemstvím.

DějEditovat

Roku 130 PBY během bitvy o Dac obviní císař Roan Fel moffku Nynu Calixte, že se s moffem Morlishem Veedem před lety spolčili se Sithy a zatáhli Impérium do války s Galaktickou aliancí. Oba moffové skutečně spolupracují se Sithy v naději, že bude Fel svržen a na trůn dosedne Veed. Přes výslovný Felův zákaz nařídí Veed masakr Jediů na Ossu. Calixte však Sithům příliš nevěří a tak varuje Fela, že Darth Krayt plánuje jeho vraždu. Fell se rozhodne spolu se dvěma Imperiálními rytíři tajně odletět z Coruscant a během ceremoniálu vyhlášení konce války a vítězství Impéria ho na trůnu nahradí dvojník. Ceremoniál přeruší Darth Krayt se svými Sithy, který zabije dvojníka, prohlásí se císařem a přinutí radu moffů, aby mu přísahala věrnost.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Události

Lokace

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki