Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Republic 78: Loajalita

3 470stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Republic 78: Loajalita je 78. díl komiksové série Star Wars: Republic.

ÚvodEditovat

Po skončení Klonových válek došlo v galaxii k prudkým změnám. Málokdo je si toho lépe vědom než důstojníci, kteří věrně sloužili v řadě bitev konfliktu. Kdysi byli loajálními spolubojovníky jediských generálů v boji za obranu Republiky. nyní musejí rytíře Jedi pokládat za své nepřátele a loajalitu prokazovat výhradně nově utvořenému Impériu.

DějEditovat

Císař Palpatine na Coruscant svolal slavné a vlivné velitele Imperiální flotily, aby jim potvrdil pověsti o zradě Jediů a představil Darth Vader. Ten demonstruje svou moc na kapitánu Jaci Dallinovi, který nevěří, že by Jediové zradili. Vader ho pomocí Síly zvedne do vzduchu a uškrtí. Poté velitelům oznámí, že každé nesplnění povinnosti bude potrestáno stejně.

Shromáždění se zúčastnil i kapitán Saroro Autem, který není spokojen s vývojem situace a rád by odešel do civilu. Dříve býval členem Senátní gardy, ale kvůli rodině se vzdal kariéry a živil se jako nájemný lovec. Poté ho přítel Jan Dodonna přesvědčil, aby se zapojil do války.

V noci ho do pronajatého pokoje přijde varovat starý přítel z gardy jménem Isaru Omin, aby uprchl z Coruscantu, neboť se ocitl na seznamu velitelů, kteří mají být z Imperiální flotily odstraněni. Sám zůstane v pokoji, aby zdržel Autemovy pronásledovatele, za což zaplatí smrtí z rukou Darth Vadera.

Autem se ukryje ve spodních patrech města a vyhledá pašeráka Ch'orda Sy'fona, aby ho odvezd pryč z planety. Ten ho však zradí, a prodá Vaderovi informace o čase a místě sjednaného odletu. Vader pro Autema vyšle tři nájemné lovce, kteří se však nejdříve pobijí mezi sebou. Shistavan Severian je shozen z technické plošiny Dug Tartutou, kterého zase zastřelí lovec Evan Hessler. Severian ještě vystopuje Autema, tan se mu ale dokáže ubránit a zabije ho nožem. Poté ho zaskočí Hessler, který ho přinutí ze skrytu pozorovat místo setkání, na kterém už čeká Darth Vader s jednotkou stormtrooperů a zrádným pašerákem Sy'fonou.

Hessler se odmaskuje a Autem s překvapením hledí na svého syna Reymeta. Ten se několik let živil jako obchodník s informacemi a tak se dozvěděl o odměně vypsané na svého otce. Nyní spolu odlétají z Coruscantu na místo, kde žije zbytek jejich rodiny.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

  • Lissa Autem (zmínka v hologramu)
  • Reymet Autem / Evan Hessler (první zmínka)
  • Sagoro Autem
  • Sula Autem (zmínka v hologramu)
  • Jace Dallin
  • Jan Dodonna
  • Isaru Omin
  • Palpatine
  • Severian (první zmínka)
  • Ch'ord Sy'fon (první zmínka)
  • Tartuta (první zmínka)
  • Darth Vader

Tvorové

  • Murglak

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

  • Klonové války (pouze zmínka)
    • bitva o Rendili (pouze nepřímá zmínka)
  • Velká jedijská čistka (pouze zmínka)

Lokace

  • Coruscant
    • Imperial City
      • Sektor 4892 (první zmínka)
        • Subsektor A45B12 (první zmínka)
          • Plocha 132 (první zmínka)
  • Vnější okraj (pouze zmínka)
    • Saleucami (pouze zmínka)
  • Rendili (pouze zmínka)
  • Brentaal IV (pouze zmínka)
  • Nar Shaddaa (pouze zmínka)

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

Žádné inteligentní druhy

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

  • Wookieepedia
  • Star Wars Magazín 4/2012

V síti Wikia

Náhodná Wiki