Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Unikátní materiály z archivů Lucasfilm za posledních 30 let

3 508stránek na
této wiki
Add New Page
komentář1 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

NEMĚJTE STRACH. TO JE JEN SOUBOJ SVĚTELNÝCH MEČŮ. NEDĚSTE SE. TO JEN HVĚZDA SMRTI ZNIČILA DALŠÍ SVĚT. UKLIDNĚTE SE, JE TO JEN FILM, A JE TO JEN PRO…“ * Tak začínala reklamní kampaň na „vesmírné fantasy“ z roku 1977, které si kina odmítala zamluvit ze strachu, že na něj nikdo nepůjde. O třicet let, šest filmů a bezpočet milionů fanoušků později, vychází tato kniha Star Wars čerpající z archivu společnosti Lucasfilm Ltd., aby vás seznámila s unikátní a nevídanou historií filmů Star Wars a vzdala hold nejen jim, ale i inovacím, jejichž vznik podnítily.
KNIHA STAR WARS OBSAHUJE:

  • Padesát zábavných a ojedinělých upomínkových předmětů jako kopie stránek ze scénáře ručně psaného samotným Lucasem, „kořist“ z natáčení, katalogy, plakáty, obtisky na trička, tetování, nálepky, návrhy, produkční poznámky, části animací a mnoho dalších věcí, z nichž některé dosud nebyly publikovány.
    * Stovky fotografií a nákresů.
    * Dvě CD s více než dvouhodinovým záznamem, na němž najdete vybrané reklamy určené pro rádio, původní rozhovory s herci a tvůrci, úryvky z rozhlasových Hvězdných válek, úplnou zvukovou stopu atrakce Star Tours, píseň princezny Leiy zpívanou Carrie Fisherovou v Holiday Special, komentáře George Lucase a mnoho dalších zvukových stop, které vás ojedinělým způsobem seznámí s vaší oblíbenou ságou.

převzato z http://www.databazeknih.cz

V síti Wikia

Náhodná Wiki