Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars Omnibus: Stíny Impéria

3 530stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Luke Skywalker, princezna Leia a Chewbaca jsou odhodláni překazit předání v karbonitu zmraženého Hana Sola do rukou Jabba Hutta. Jenže v cestě jim nestojí jen Boba Fett. Po Lukovi usilovně pátrá Darth Vader, který doufá, že ho přivede na temnou stranu Síly. A je tu i nové nebezpečí: Xizor, nelítostný vůdce zločinecké organizace Černé slunce, který chce získat přízeň císaře tím, že zabije Skywalkera a svrhne Vadera!
To je ale jen jeden z příběhů. Následuje Evoluce, ve které se krásná droidka, a bývalá vražedkyně v žoldu Xizora, snaží najít svou lidskou stránku... zatímco jí skrz celou galaxii pronásleduje Luke Skywalker, který ji hodlá dostat před soud. A nakonec tu máme příběh Mara Jade: Císařovou rukou, ve které se císařova osobní likvidátorka vydává na svou poslední misi a je odhodlána uspět, bez ohledu na smrt svého pána a bez ohledu na to, že jí to může stát život.

převzato z http://www.databazeknih.cz

V síti Wikia

Náhodná Wiki