Fandom

Czech Star Wars Wiki

Steadfast (třída Imperial)

3 504stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Steadfast byl hvězdný destruktor třídy Imperial, který sloužil v Imperiálním loďstvu během Galaktické občanské války.

HistorieEditovat

Prvním známým velitelem destruktoru Steadfast byl velkoadmirál Afsheen Makati, který ho v období Impéria používal jaho osobní vlajkovou loď. Jeho zástupcem a výkonným důstojníkem byl důstojník jménem Vivant.  Steadfast se zúčastnil pátrání po povstalecké základně na planetě Thila. S velkoadmirálem na tomto úkolu spolupracoval Temný prorok Kadann.

Po smrti Makatiho se velitelem Steadfastu stal Vivant. Někdy před poslední smrtí vzkříšeného císaře Palpatina svěřila imperiální rada velení dvou destruktorů Steadfast a Emperor's Revenge Carnoru Jaxovi. Jax si za svou osobní loď zvolil Emperor's Revenge, Steadfast zůstal pod velením Vivanta. Jax použil oba destruktory k pátrání po Kiru Kanosovi a zlikvidování povstalecké základny na planetě Phaeda. Jax Kanose pronásledoval k Yinchorru, zatímco Steadfast nechal u Phaedy s úkolem bombardovat základnu na planetě. Brzy poté do soustavy dorazily novorepublikové jednotky na palubě superdestruktoru Lusankya, které Steadfast zajaly.

Steadfast 2.jpg

Steadfast bombarduje Phaedu.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki