Fandom

Czech Star Wars Wiki

Stripe

3 470stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Stripe byla přezdívka klonového vojáka, který během Klonových válek sloužil na monitorovací stanici na planetě Pastil. Svou přezdívku získal podle pruhu bílých vlasů.

ŽivotopisEditovat

Stripe byl jako nováček přidělen do služky na monitorovací stanici Pastil na Vnějším okraji. Tam ho roku 21 PřBY zastihla návštěva klonového velitele Codyho a kapitána Rex, kteří na stanici přiletěli provést inspekci.

Zatímco Cody posádce stanice připomínal jejich povinnosti, Rex si všiml, že prostředí stanice je neobvykle čisté. Stripe mu odpověděl, že je to práce droida série MSE, přezdívaného Hlodavec, který na stanici pracuje a má zřejmě chybu v programu. Zvláštní chování droida však Codyho s Rexem přivede k myšlence, že by Hlodavec mohl být špionem, vyhlásí poplach a nařídí droida zlikvidovat.

Stripe 2.jpg

Stripe trhá elektrický kabel

Vojáci začali prohledávat základnu a po zahlédnutí droida tasili zbraně. Hlodavec pochopil, že byl odhalen a pokoušel se uniknout. Rex droida zasáhl výstřelem z blasteru, který roztříštil jeho trup. Ukázalo se však, že jeho kola jsou samostatnými droidími jednotkami, které pokračovaly v útěku. Vojáci je po jednom zlikvidovali blasterem, úderem helmou a elektrickým proudem z kabelu, který Stripe přiložil ke kovové podlaze. Aby Stripe zastavil poslední kolo, blížící se ke kanálu, zničil droida i s částí chodby termálním detonátorem.

Osobnost
Editovat

Později se Stripese kapitán Rex ptal, zda bylo třeba použít tak radikální řešení situace. Stripe mu však s hrdostí odpověděl, že klonoví vojáci nedělají nic polovičatě. Voják se také jevil velmi loajální ke svým povinnostem. Zatímco jiní vojáci, např. jeho kolega Bouncer předpokládal, že poplach je pouze cvičení, Stripe o rozkazech nepochyboval.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki