Fandom

Czech Star Wars Wiki

Syal Antilles

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Syal Antilles byla nejstarší dcerou Wedge Antilles a Ielly Wessiri Antilles. Narodila se v roce 17 PBY na Corellii. Po svém otci zdědila lásku k pilotování.

Během Yuuzhanvongské války byla Syal se svou sestrou Myri a Iellou nuceny uprchnout z jejich domova na Coruscantu, když na planetu Vongové zaútočili. Zatímco jejich rodiče se vrátili do služby republice, Syal a Myri byly odvezeny do jedijské svatyně ve Chřtánu spolu s jedijskými studenty.

ŽivotopisEditovat

Brzký životEditovat

Syal Antilles se narodila jako nejstarší dítě generála Wedge Antilles a agentky novorepublikové služby Ielly Wessiri Antilles. I když se narodila na Corellii, v době, kdy se konala svatba Luka Skywalkera a Mary Jade, které se spolu se svou sestrou účastnila, žila se svou rodinou na Coruscant. Spolu s ostatními dětmi, včetně její sestry, Solových a Valina Horna, byla Syal pod dozorem Boostera Terrika, který na ně měl dohlížet, ale moc se mu to nezdařilo.

Yuuzhanvongská válkaEditovat

"Až na Wedgovy děti, které nejspíš i tak vyzrají na zdejší správce a dostanou, co chtějí."
―Leia Organa Solo[zdroj]

Za scénouEditovat

Obrázky: ZDE

VýskytEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki