FANDOM

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Syal Antilles byla nejstarší dcerou Wedge Antilles a Ielly Wessiri Antilles. Narodila se v roce 17 PBY na Corellii. Po svém otci zdědila lásku k pilotování.

Během Yuuzhanvongské války byla Syal se svou sestrou Myri a Iellou nuceny uprchnout z jejich domova na Coruscantu, když na planetu Vongové zaútočili. Zatímco jejich rodiče se vrátili do služby republice, Syal a Myri byly odvezeny do jedijské svatyně ve Chřtánu spolu s jedijskými studenty.

ŽivotopisEditovat

Brzký životEditovat

Syal Antilles se narodila jako nejstarší dítě generála Wedge Antilles a agentky novorepublikové služby Ielly Wessiri Antilles. I když se narodila na Corellii, v době, kdy se konala svatba Luka Skywalkera a Mary Jade, které se spolu se svou sestrou účastnila, žila se svou rodinou na Coruscant. Spolu s ostatními dětmi, včetně její sestry, Solových a Valina Horna, byla Syal pod dozorem Boostera Terrika, který na ně měl dohlížet, ale moc se mu to nezdařilo.

Yuuzhanvongská válkaEditovat

"Až na Wedgovy děti, které nejspíš i tak vyzrají na zdejší správce a dostanou, co chtějí."
―Leia Organa Solo[zdroj]

Za scénouEditovat

Obrázky: ZDE

VýskytEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki