Fandom

Czech Star Wars Wiki

Syn

< Syn

3 533stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá před období před Starou republikouObsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.
[+/-] [zdroj]

Syn je jeden ze tří nejmocnějších uživatelů síly kteří si říkají Jedni a jako jediný znich praktikoval Temnou stranu Síly.Také měnil tvar na Chrlič a divné malé stvoření díky jehož podobě otrávil Ahsoku.Taky se pokusil zrekrutovat Anakina ale neúspěšně.Poté byl jím zabit díky léčce svého otce.

ŽivotopisEditovat

Příchod vyvolenéhoEditovat

Krátce po té co se Dcera s Anakinem odtrhly od Obi-Wana a Ahsoky Syn se na Anakina vyptává a uteče.Příští den Syn a Dcera unesou Ahsoku s Obi-Wanem pro Anakinův test.Potom co Anakin dokončí test se pokusí utéct ale Syn unese Ahsoku.Kterou následně otráví temnou stranou síly a pošle jí bojovat s Anakinem potom zajde za otcem a tězce ho zraní.

Kvůli tomu ukáže Dcera Obi-Wanovi Oltář s dýkou která dokáže zabít Syna a tu přinesou do Synova paláce tam Ahsoka Obi-Wanovi ukradne dýku a dá jí Synovi který jí zabije a potom se pokusí zabít i Otce ale omylem zabije Dceru.Potom uteče a Anakin poprosí Dceru aby oživila Ahsoku.
DceraDeath.jpg

Smrt Dcery

Na útěku a smrtEditovat

Anakin se pokusí zastavit Syna a on mu ukáže budoucnost jak se stane Darthem Vaderem Otec mu ale vymaže vzpomínky a v tu chvíly přiletí Syn a Otec se zabije Syn v žalu nedává pozor a Anakin ho probodne.
TanoChrlic.jpg

Syn jako Chrlič

SonAhsoka.jpg

Syn v jedné ze svých forem

V síti Wikia

Náhodná Wiki