FANDOM

Předtím než klonové války otřásly galaxií, byly Dreadnaughty největšími válečnými loděmi, které bránily hranice. Byly páteří flotily Staré republiky, lodě, které udržely galaxii bezpečnou a vesmírné cesty průchozí. Když však přišel čas hvězdných destruktorů, jejich role v republikovém a posléze imperiálním námořnictvu značně poklesla. Dreadnaughty trpěly vážnými potížemi a to, i když byly nové. Byly pomalé, vybavené neefektivními generátory, které se nutně musely projevit ve slabých štítech, měly malou palebnou sílu a počítač byl nespolehlivý. S ohledem na toto musela mít loď velikou posádku, která ji udržela v chodu. Dreadnaughty používané OT vojenskou frakcí byly masivně upravovány a zlepšovány. Korribun Ship technologies si vzala na starost zlepšení počítače, štítů, zbraní a energetického systému. Tak se zrodi Na druhé straně, v rukách povstalců, byly staré Dreadnaughty nejsilnější lodí, jakou měla nově vzniklá flotila k dispozici. Pro jejich zastaralost však byly tyto lodě masivně upravovány na Assault Frigate (Útočné fregaty). Šest speciálně upravených Dreadnaughtů bylo krátce před klonovými válkami vysláno na obrovskou mezigalaktickou výpravu. Tyto lodě byly spojeny jedním obrovským jádrem se zásobami a měly za úkol navázat kontakt s civilizacemi v jiných galaxiích. Jediné co víme jistě je fakt, že výprava se nikdy nedostala dále než do Chisského prostoru, kde jí sestřelily Chisské ozbrojené síly vedené jistým Mith'raw'nuruondem, jež později vstoupil do dějin, jako Velkoadmirál Thrawn.

Thumb

V síti Wikia

Náhodná Wiki