FANDOM

[+/-] [zdroj]

Třetí flotila Vnějšího okraje byla součástí Imperiálního loďstva za vlády Darth Kraytova galaktického impéria.

HistorieEditovat

Třetí flotila Vnějšího okraje 2.jpg

útočící flotila

V sestavě minimálně devíti fregat třídy Ardent a sedmi destruktorů třídy Pellaeon, včetně vlajkové lodi Relentless, byla Třetí flotila pověřena zničením Pozůstatku Galaktické aliance Gara Staziho.

Flotile původně velel keldorský admirál Sha Dun, protože se ale nedokázal vypořádat s alianční hrozbou, byl popraven sithským lordem Darth Azardem. Nahradil ho admirál Dru Valan, který se pokusil vlákat Alianci do pasti u planety Dac, kde Impérium stavělo hvězdný destruktor nové třídy Imperious. V následné bitvě však byla Třetí flotila odražena, alianční Flotila Jádra z pasti unikla, ukradla Imperious a navíc zničila třetinu moncalamarských loděnic. Po tomto neúspěchu spáchal velitel flotily Valan sebevraždu.

Poté, co Darth Wyyrlok nařídil vyhlazení Mon Calamari na Dacu, byla Třetí flotila pod velením Darth Stryfea, moffa Geista a admirála Kriona Graila vyslána, aby zabránil Galaktické alianci a přívržencům císaře Fela v evakuaci planety. Spojenci však Třetí flotilu znovu odrazili.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki