Fandom

Czech Star Wars Wiki

Tajemství tisíce měsíců

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku je považován za kanonickýObsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]
"Jediná kapka šance je celá galaxie naděje."
―Ponaučení

Úvod Editovat

Těžce zkoušení Jedi a jejich udatní klonovaní vojáci překazili zákeřný plán separatistů nastražit bomby se smrtícím virem Modrý stín v klíčových systémech Republiky. Obi-Wan Kenobi a Anakin Skywalker zadrželi ničemného vědce, který stál za tímto hanebným plánem - dr. Nuva Vindiho. Nyní Jediové plánují eskortovat Vindiho do hlavního města Republiky před soud.

Děj Editovat

Jednu ampuli s virem vypustil jeden z droidů do komplexu. Ahsoka a kloni se schovali v krytu a Padmé s Jar Jarem mají ochranné obleky. Bohužel trochu viru proniklo do krytu a tak se Ahsoka s klony rozhodne alespoň zničit droidy snažící se dostat ven z komplexu. Mezitím Anakin s Obi-Wanem letí pro protilátku na záhadnou planetu Iego. Zde potkají chlapce jménem Jaybo Hood, který jim prozradí existenci Drola, přízračného vládce Iega. Přesto jim pomůže sehnat kořen reeksy, ze kterého získají protilátku. V té dobé se Padmé rozbije oblek a tudíž je také nakažena. Ahsoka začíná podléhat viru a slábne, ale podaří se jim zneškodnit všechny droidy v komplexu. Anakin s Obi-Wanem zjistí, že "Drol" je pouze laserová síť nainstalovaná separatisty, a tak vymyslí plán, pro jeho zneškodnění. Pomocí Jayba a Artoo navedou přeprogramované supí droidy do generátoru laserového pole. Poté se vrátí na Naboo a zachrání Padmé i Ahsoku.

V síti Wikia

Náhodná Wiki