FANDOM

Obsah tohoto článku je považován za kanonickýObsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Tarkin je román, který napsal James Luceno. V České republice vyšel 29. 9. 2015. Jedná se o první kanonický román u nás.

Anotace Editovat

Wilhuff Tarkin je potomek ctihodné a vážené rodiny, předurčený k oslnivé politické kariéře. Coby voják tělem i duší a uznávaný zákonodárce vystupuje jako zastánce Republiky a důvěryhodný spojenec řádu Jedi. Podporován nemilosrdným politikem a sithským lordem, který se jednoho dne stane císařem, stoupá po mocenském žebříčku ještě bezohledněji než jeho pán a fanaticky naplňuje své poslání architekta absolutistické vlády.

Pod Tarkinovým vedením probíhá stavba Hvězdy smrti, zbraně obrovské ničivé síly. Tarkin si je jist, že jakmile bude Hvězda smrti dokončena, poslední ohniska odporu budou buď zastrašena, nebo zničena.

Ale než se tak stane, galaktické povstání proti Impériu zůstává reálnou hrozbou. Impérium proto povolává své dva nejobávanější a nejschopnější muže: Dartha Vadera, nelítostného sithského vykonavatele císařovy vůle, a Wilhuffa Tarkina, vojenského velitele, jehož chladnokrevná cílevědomost a taktická prozíravost mají pomoct vydláždit Impériu cestu k nadvládě a k zničení jeho nepřátel. 

Zdroje Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki