FANDOM

Apprenticeofdesann.jpg
Tavion Axmis je lidská učednice temného jedie Desanna ze hry Star Wars Jedi Knight: Jedi Outcast a Jedi Academy. Nosí jakousi koženou uniformu, která nechává odhalenou velkou část jejího těla. Na hlavě nosí barevná ptačí brka a přes obličej má červenou škrabošku. Na svém těle má několik tetování.

Tavion se stala Desannovou učednicí poté, co se spolu s imperiálním admirálem Galakem Fyyarem její mistr dohodl na vzájemné spolupráci. Když oba následně přepadli Kyla Katarna a Jan Ors, tak Tavion Kylovu společnici odvedla a lstí přiměla Kyla uvěřit, že ji zabila. Když se pak s Kylem utkala v boji na Bespinu a Kyle ji porazil, prozradila mu jak vše doopravdy je a on ji zato nechal žít. To se později ukázalo jako špatné rozhodnutí, protože po smrti svého mistra Tavion seskupila zbytek přeživších Znovuzrozených a nově příchozích kultistů a vytvořila kult, snažící se o znovuzrození Marky Ragnose, prastarého Sitha, z jehož hrobky na Korribanu brali oni kultisté všechnu svou moc. Nakonec byla zabita jediem, Kylovým učněm Jadenem Korrem (hráč), a přístup do Ragnosovy hrobky byl zapečetěn.

Tavionin meč je rudý, se sithskou rukojetí. Používá jednoruční variantu rychlého stylu, s tím že umí navíc několik speciálních pohybů. Během souboje na Korribanu bojovala i s mečem samotného Marky Ragnose, ani to však nestačilo k tomu aby odvrátila svou prohru. Co se sil týče, umí používat sílu odstrčení, přitáhnutí, škrcení, blesky, vysávání energie a témný hněv. Měla i svou vlastní učednici jménem Alora.

V síti Wikia

Náhodná Wiki