Fandom

Czech Star Wars Wiki

Temná síla na vzestupu

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Temná síla na vzestupu je druhým románem z Thrawnovi trilogie, kterou napsal Timothy Zahn.

AnotaceEditovat

Republika je dosud příliš křehká, musí čelit neustálým útokům nepřátel a navíc ji nyní ohrožuje i rozkol uvnitř nejvyššího velení. Vysoce inteligentní, ale nemilosrdný velkoadmirál Thrawn, který převzal velení nad zbytky imperiální flotily, jde tvrdě za svým cílem. S pomocí nepředstavitelných zbraní plánuje rozhodující zvrat ve vedení války, konečné zničení Nové republiky a dosazení své železné vlády nad galaxií. V řadách Nové republiky mezitím dochází k rozbrojům; nejednotnost a osobní ambice některých radních hrozí jejím rozdělením. Princezna Leia riskuje život a odlétá k nepřátelské cizí rase, aby přesvědčila monarchy, že velkoadmirál Thrawn jejich národ zneužívá, a nabídla jim pomoc. Han s Landem Calrissianem podnikají závod s časem, aby přinesli důkaz velezrady uvnitř rady. Místo toho však objevují flotilu válečných lodí, ztracenou před půl stoletím v prázdnotě vesmíru. Flotilu intenzivně hledají i imperiální vojska, padne-li do jejich rukou, vychýlí se rovnováha sil v neprospěch Nové republiky. Lukovi Skywalkerovi je však nejnebezpečnější nepravý mistr Jedi Jorus C'baoth, se záhadnou minulostí, plný hořkosti a nenávisti…a úplně šílený. S použitím své schopnosti ovládat sílu přivolá Luka a snaží se ho získat pro zrůdné představy společného vládnutí nade všemi. Chce Luka přimět k tomu, aby přivedl Leiu a svěřil mu výchovu jejích dosud nenarozených Jedi dvojčat. Do temného působení C'baotha zasáhne Mara Jade. Se Skywalkerem odchází osvobodit Talona Karrda z imperiálního zajetí. Vzápětí se všichni hrdinové střetávají ve vesmírné bitvě o tajemnou flotilu Katana.

Převzato z www.databazeknih.cz

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Žádné události

Lokace

Žádné lokace

Organizace a tituly

Žádné organizace a tituly

Inteligentní druhy

Žádné inteligentní druhy

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

  • Wookipedia
  • Temná síla na vzestupu

V síti Wikia

Náhodná Wiki