FANDOM

Temný Jediové byli Jediové přeběhlí na stranu Sithů, byli to např. Sariss, Boc, Yun, Gorc a Pic, Maw a Jerec.

Sariss: Její tichá všímavá povaha je jen maskou pro krutý perfekcionismus. Silná ve fyzické i duševní využívaní Síly. Je tichá, všímavá a vždy číhá v pozadí a pozoruje každou maličkost.

Boc: Smysl pro humor, legrácky mu dávají výhodu. Při souboji skáče a chce nad vámi mít navrch, je surový a zlomyslný, drzé a mazané stvoření i to že umí velmi dobře zacházet se dvěma světelnými meči. Ale když se naštve...začne používat Sílu a je nezastavitelný.

Yun: Nejmladší, nejnovější z Temných Jediů. Drzý, dychtivý a chce se za každou cenu prokázat svému mistrovi. Často používá svůj superskok, aby nad váma získal výhodu. Jeho nedočkavost a mládí mu dává využít možnosti ze Světlé i Temné Strany Síly ve svůj prospěch.

Gorc a Pic:0

Tito Temní Jediové, hlavně Jerec, který zabil Kyle Katarnova otce Morgana, byl jeden z nejmocnějších temných Jediů a jeho moc byla srovnatelná s Vaderovou. Jerec se pokusil získat moc z Údolí Jediů pro sebe, po neúspěchu se střetnutím s Kyle Katarnem, který se chtěl pomstít za vraždu svého otce, byl Jerec poražen a ostatní jeho spojenci s ním.

V síti Wikia

Náhodná Wiki