FANDOM

Eras-legends30px-Era-new30px-Era-real
[+/-] [zdroj]

Temný učedník je druhá kniha z triologie Akademie Jedi, kterou napsal Kevin J. Anderson.

AnotaceEditovat

Zatímco válka mezi Republikou a rozptýlenými pozůstatky Impéria pokračuje a galaxie stojí na pokraji převratných změn, dvě děti začínají odhalovat své schopnosti ovládat Sílu. V této době plné zmatků i objevů se začíná odvíjet pozoruhodný nový příběh Hvězdných válek... Admirál Daala porušila Pax Republica a se svou imperiální flotilou vede partyzánskou válku proti mírumilovným světům. Nyní ohrožuje oceánský svět, jenž je domovem admirála Ackbara. Ale zatímco zuří bitva o planetu, v Lukově Akademii Jedi se náhle objeví daleko větší hrozba: velmi nadaný mladý student Kyp Durron začne příliš propadat temné straně Síly... Kyp, který ve své zbrklosti touží zbavit vesmír všech konfliktů, se zmocní nesmírně ničivé zbraně - Drtiče sluncí - a hodlá s ní pokořit nepřátele Nové republiky. A když se nakonec Luke Skywalker svému vzbouřenému učedníkovi postaví, rozpoutá se kolosální souboj jediských schopností. Jenže Kyp Durron má na své straně temného a velmi nebezpečného spojence... a hrozí, že spolu s ním se mu podaří mistra Jedi porazit.

Převzato z Databázeknih.cz

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Žádné události

Lokace

Žádné lokace

Organizace a tituly

Žádné organizace a tituly

Inteligentní druhy

Žádné inteligentní druhy

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

  • Wookipedia
  • Databáze knih
  • Egmont.cz
  • Temný učedník

V síti Wikia

Náhodná Wiki