Fandom

Czech Star Wars Wiki

Tenel Ka Djo

3 530stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]
"První porodíš dceru, která bude silná a spravedlivá jako ty."
―Luke Skywalker k Teneniel Djo v roce 8 PBY[zdroj]

Tenel Ka Djo byla rytířkou Jedi z Hapesu. Byla dcerou prince Isoldera a Dathomiřanky Teneniel Djo. I když byla dědičkou Hapanského consorcia, dala přednost zvykům své matky a stala se rytířkou Jedi. To vedlo ke sporům s její babičkou Ta'a Chume, která ji jako jedna z malá oslovovala jejím celým jménem - Tenel Ka Chume Ta'Djo. Tenel se k jedijské akademii připojila ve čtrnácti letech a brzy se spřátelila s Jacenem, Jainou, Lowbaccou, Raynarem a Zekkem. Během Yuuzhanvongské války byla Tenel členem útočného týmu na Myrkr s cílem zničit královnu voxynů. Během mise si uvědomila, že miluje Jacena, ačkoli on byl zajat a pokládán za mrtvého. Tenel se jako jedna z mála podařilo přežít a spolu s Jainou, Zekkem a dalšími přeživšími letěla na Hapes. V té době byla její matka a vládkyně Hapesu Teneniel Djo otrávena, a tak se Tenel Ka stala královnou-matkou konsorcia, přestože se tomu snažila vyhnout. O rok později se dozvěděla, že Jacen žije a že se mu podařilo utéct z vongského vězení.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

Galerie

V síti Wikia

Náhodná Wiki