FANDOM

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]
"První porodíš dceru, která bude silná a spravedlivá jako ty."
―Luke Skywalker k Teneniel Djo v roce 8 PBY[zdroj]

Tenel Ka Djo byla rytířkou Jedi z Hapesu. Byla dcerou prince Isoldera a Dathomiřanky Teneniel Djo. I když byla dědičkou Hapanského consorcia, dala přednost zvykům své matky a stala se rytířkou Jedi. To vedlo ke sporům s její babičkou Ta'a Chume, která ji jako jedna z malá oslovovala jejím celým jménem - Tenel Ka Chume Ta'Djo. Tenel se k jedijské akademii připojila ve čtrnácti letech a brzy se spřátelila s Jacenem, Jainou, Lowbaccou, Raynarem a Zekkem. Během Yuuzhanvongské války byla Tenel členem útočného týmu na Myrkr s cílem zničit královnu voxynů. Během mise si uvědomila, že miluje Jacena, ačkoli on byl zajat a pokládán za mrtvého. Tenel se jako jedna z mála podařilo přežít a spolu s Jainou, Zekkem a dalšími přeživšími letěla na Hapes. V té době byla její matka a vládkyně Hapesu Teneniel Djo otrávena, a tak se Tenel Ka stala královnou-matkou konsorcia, přestože se tomu snažila vyhnout. O rok později se dozvěděla, že Jacen žije a že se mu podařilo utéct z vongského vězení.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

Galerie

V síti Wikia

Náhodná Wiki