FANDOM

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Terč: Vader je název komiksového příběhu, který se odehrává na stanici Void krátce po zničení první Hvězdy smrti.

ObsahEditovat

Darth Vader přiletěl na stanici Void, aby se setkal s bothan překupníkem informací Jibem Kopathou. Není spojen s tím, že Kopatha už několik měsíců poskytuje Impériu pouze nespolehlivé informace. Pokud chce znovu získat Vaderovu důvěru, musí mu poskytnout informace o Alianci rebelů, která zničila Hvězdu smrti. Když se Vader vrací zpět ke své lodi, zastaví ho falleen služebná jménem Xora. Žádá Vadera, aby s ní šel někam do ústraní, kde mu chce prozradit místo, kde se povstalci schovávají. Zavede ho do prázdného hangáru, kde spolu s přítelem Zuurem a dalšími Falleeny nalíčila past. Chtějí pomstít 200 tisíc falleenských obyvatel města, které nechal Vader spálit, aby zakryl neúspěch svých biologických laboratoří. Vader se však jejich spojenému útoku ubrání a všechny pobije. Poté ze stanice odlétá a označí návštěvu za zbytečnou.

Vader vs Falleens.jpg

Vader bojuje s Falleeny.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki