Fandom

Czech Star Wars Wiki

Teraformace

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.

Teraformace byl proces přeměny neobyvatelného životního prostředí na planetě nebo měsíci na obyvatelné pro určitou skupinu druhů.

První známou civilizací, která vyvinula technologii teraformace byli Rakatané v období vlády jejich Nekonečného impéria. Výsledkem jejich činnosti byla např. planeta Kashyyyk. Někdy v období před Novou republikou byla upravena neobyvatelná pouštní planeta Bar-Neth na obyvatelnou.

VongformaceEditovat

Během yuuzhanvongské invaze do galaxie v letech 25-30 PBY začali Yuuzhan Vongové s přeměnou mnoha planet podle jejich vlastních představ. Tuto činnost měla nastarosti yuuzhanvongská kasta tvárců a ostatními národy byla označována jako vongformace. Vongformace zahrnovala vypuštění agresivních organismů, které dokázaly zlikvidovat původní biosféru i urbanizované časti planety a nahradit je novým prostředím podle vongských potřeb. Touto přeměnou prošly např. planety Coruscant, Duro, Ossus, Tynna, Gyndine nebo Belkadan. Obnova takto zasažených planet trvala Nové republice více než jedno století, a přesto nebyla 100% hotová.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki