Fandom

Czech Star Wars Wiki

The Clone Wars: Departure

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

The Clone Wars: Departure je 8. díl webkomiksové série The Clone Wars. Na tento příběh přímo navazuje 8. epizoda 1. série televizního seriálu Klonové války s názvem Úžasný Jedi.

DějEditovat

Med-Beq a Faytonni.jpg

Med-Beq a Faytonni

Dva podvodníci, Achk Med-Beq a Dannl faytonni, kteří se v Galaktickém senátu vydávali za příslušníky Republikové bezpečnosti, nyní prchají před Senátním komandem. Potřebují zmizet z Coruscant, a Dannl ví o jedné lodi, kterou by mohli ukrást.

Na blízké přistávací plošině připravují Jar Jar Binks a C-3PO k odledu skiff senátorky Amidaly. Podvodníci se znovu vydávají za republikové důstojníky s pravomocí zabavit loď, a nařídí Jar Jarovi a C-3PO urychlit odlet. Oba uvěří republikovým uniformám a falešným dokladům a souhlasí s vydáním lodi.

Popletený Jar Jar jde k řídícímu panelu plošiny, aby odpojil loď, místo toho však celou plošinu obrátí vzhůru nohama a zpět. To znervozní oba podvodníky, kteří pospíchají s odletem a rychle odstartují. Nevšimnou si ale, že C-3PO nestihl deaktivovat autopilota, a skiff je odveze zpět do Galaktického senátu.

Později se senátorka Amidala při odletu na Rodii diví, proč neletí skiffem ale jachtou. Jar Jar nachází výmluvu v tom, že skiff ještě není připraven.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

  • astromechanický droid série R2
  • protokolární droid série 3PO

Události

Lokace

Inteligentní druhy

Technika

  • EasyRide passenger airspeeder
  • H-type Nubian yacht
  • J-type star skiff
  • Magnaline 3000 airbus

Zbraně a technologie

  • blasterová puška

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki