Fandom

Czech Star Wars Wiki

The Clone Wars: Mouse Hunt

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

The Clone Wars: Mouse Hunt je 5. díl webkomiksové série The Clone Wars. Na tento příběh přímo navazuje 5. epizoda 1. série televizního seriálu Klonové války s názvem Nováčci.

DějEditovat

Klonový velitel Cody a kapitán Rex provádí inspekci republikové monitorovací stanice na planetě Pastil, na které slouží noví, nezkušení klonoví vojáci. Zatímco jim Cody připomíná jejich povinnosti, Rex si všimne, že prostředí stanice je neobvykle čisté. Jeden z vojáků, Stripe, mu odpoví, že je to práce droida série MSE, přezdívaného Hlodavec, který má zřejmě chybu v programu. Zvláštní chování droida však Codyho s Rexem přivede k myšlence, že by Hlodavec mohl být špionem, vyhlásí poplach a nařídí droida zlikvidovat.

MSE droid.jpg

Hlodavec spatřen

Vojáci začali prohledávat základnu a po zahlédnutí droida tasili zbraně. Hlodavec pochopil, že byl odhalen a pokoušel se uniknout.  Rex droida zasáhl výstřelem z blasteru, který roztříštil jeho trup. Ukázalo se však, že jeho kola jsou samostatnými droidími jednotkami, které pokračovaly v útěku. Vojáci je po jednom zlikvidovali blasterem, úderem helmou a elektrickým proudem z kabelu, přiloženým ke kovové podlaze. Aby Stripe zastavil poslední kolo, blížící se ke kanálu, zničil droida i s částí chodby termálním detonátorem.

Později se Stripese kapitán Rex ptal, zda bylo třeba použít tak radikální řešení situace. Stripe mu však s hrdostí odpověděl, že klonoví vojáci nedělají nic polovičatě.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

  • droid série MSE

Události

Lokace

  • soustava Pastil
    • Pastil
      • Pastil tracking station

Inteligentní druhy

Technika

  • Nu-class attack shuttle
    • Obex

Zbraně a technologie

  • Armor
    • Phase I clone trooper armor
  • blasterová pistole
    • DC-17 hand blaster
  • termální detonátor
  • termální detonátor V-1

Ostatní

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki