Fandom

Czech Star Wars Wiki

The Clone Wars: Prelude

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

The Clone Wars: Prelude je 1. díl webkomiksové série The Clone Wars. Na tento příběh přímo navazuje 1. epizoda 1. série televizního seriálu Klonové války s názvem Léčka.

DějEditovat

Klonoví shock troopeři Jek a Rys, sloužící jako ochranka senátorů na Coruscant, se závistí sledují odlétající Venatory a přistávající destruktor Laudable generála Arese Nuna. Chtěli by bojovat s Konfederací, ale ví, že musí sloužit Republice tam, kde je jich třeba.

Mezitím na měsíci Ruusan 2 provádí hrabě Dooku se svou učednicí Asajj Ventress inspekci nově dokončené separatistické odposlouchávací stanice Skytop. Provádí je po ní člen Separatistické rady Po Nudo, jehož Hyper-Komunikační kartel stanici vybudoval.

Nejvyšší kancléř Palpatine kontaktuje toydarianského krále Katuunka, aby ho přiměl k rozhovorům o připojení Toydarie k Republice. Ten nesouhlasí s místem setkání na republikovém destruktoru, plném klonových vojáků. Místo toho požaduje s setkání s Jedi, na neutrálním měsíci Rugosa.

Za Jekem a Rysem přichází poručík Thire, a oznamuje jim, že budou tvořit doprovod mistra Yody na diplomatické misi ve Vnějším okraji.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Události

Lokace

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki