Fandom

Czech Star Wars Wiki

The Clone Wars: Procedure

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

The Clone Wars: Procedure je 3. díl webkomiksové série The Clone Wars. Na tento příběh přímo navazuje 3. epizoda 1. série televizního seriálu Klonové války s názvem Stín Malevolence.

DějEditovat

Anakin Skywalker se pomocí holopřenosu spojí s kancléřem Palpatine a žádá ho o povolení použít nové stíhačky BTL-B Y-wing proti separatistické tajné zbrani. Kancléřův spolupracovník senátor Ask Aak ale tvrdí, že stroje potřebují ještě tři týdny testování. Skywalker nabízí, že stíhačky otestuje sám, ale senátor tuto možnost odmítá. Zklamaný Skywalker se však rozhoduje, že nařízení respektovat nebude. Shromáždí eskadru Stínů a spolu s Ahsokou Tano a R2-D2 odletí k Bormuskému testovacímu zařízení na orbitě planety Bormus, kde jsou Y-wingy umístěny.

Po příletu Skywalker vyšle své vojáky, aby obsadili Y-wingy v hangárech. Zatímco R2-D2 nahrává do centrálního počítače falešné dokumenty o Anakinově oprávnění k použití stíhaček, Jedi se setkává se zodpovědným granským pracovníkem. Ten odmítá stíhačky vydat bez příkazu od senátora Aaka, ale Skywalker ho zastraší hrozbou stížnosti u nejvyššího kancléře Palpatina. Gran tedy kapituluje a Skywalker odlétá s novou letkou Y-wingů.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

  • astromechanický droid série R2

Události

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki