Fandom

Czech Star Wars Wiki

The Clone Wars: Transfer

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

The Clone Wars: Transfer je 9. díl webkomiksové série The Clone Wars. Na tento příběh přímo navazuje 9. epizoda 1. série televizního seriálu Klonové války s názvem Pod příkrovem temnoty.

DějEditovat

Jediský generál Anakin Skywalker zrovna bojuje se separatisty, když na jeho destruktor přijde hologramové vysílání od senátorky Amidaly, která Anakina informuje o zatčení místokrále Nuta Gunraye na Rodii. Anakin ji varuje, aby byla opatrná, ale v tom je vysílání přerušeno nepřátelskou aktivitou. Skywalker nařídí své padawance, Ahsoce Tano, aby se vypravila na Rodii a dohlížela na převoz Gunraye k soudu na Coruscant. Ahsoka tímto úkolem není nadšená, ale Skywalker trvá na tom, aby po dobu převozu osobně chránila Amidalu.

Když se Ahsočin raketoplán blíží k Rodii, kontaktují ji pomocí hologramu mistři Yoda a Windu s otázkou, proč změnila místo svého nasazení bez vědomí Rady Jediů. Když jim odpoví, že to bylo Skywalkerovo přání, Windu s jejím úkolem souhlasí, ale oznámí jí, že k převozu zajatce už byla přidělena mistryně Luminara Unduli. Poté Ahsoka přistává na Undulině křižníku, kde musí znovu vysvětlovat, proč přiletěla. Kancléř Palpatine oznamuje Amidale, že k zabezpečení převozu bylo vysláno senátní komando vedené kapitánem Farem Argyusem.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Lokace

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki