Fandom

Czech Star Wars Wiki

The New Jedi Order: The Apprentice

3 448stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

The Apprentice je krátká povídka spisovatelky Elaine Cunningham, patřící do série Nový řád Jedi. Její příběh se odehrává v průběhu událostí popisovaných v románu Temná pouť.

Povídka byla poprvé otištěna v americkém magazínu Star Wars Gamer 8. V ČR oficiálně zatím nevyšla, na internetu lze najít fanouškovský překlad s názvem Učednice.

DějEditovat

Jaina Solo a Kyp Durron, doprovázeni Lowbaccou a Tenel Ka, přilétají na planetu Gallinore, aby se spojili s místními vědci. Chtějí pomoci s pochopením Intrikánky, yuuzhanvongské lodi, kterou Jaina a Zekk ukradli Yuuzhan Vongům. Také mají na palubě zajatce, Hapana s yuuzhanvongským otrockým implantátem, kterého chtějí v tajnosti předat profesoru Sinsoru Khalovi, aby implantát prozkoumal a zjistil, jak technologii použít proti Vongům.

Kvůli utajení musí postupovat ventilačními tunely, které vedou k podzemním laboratořím profesora Khala. Uvnitř labyrintu se zajatec pokusil Jaině a Kyppovi utéct, a jeho omráčení použila Jaina silové blesky, které spustily bezpečnostní systémy a přivolaly strážné. Jediové museli strážné zneškodnit a pomocí Síly jim vymazat paměť. Tato, po silových blescích další neortodoxní jediská technika, prohlubuje vztah Jainy s Durronem, známým svým kontroverzním používáním Síly. Jaina také přijímá Durronovu nabídku, aby se stala jeho učednicí.

Poté, co zajatce předají bývalému Jedii Khalovi, se Jaina s Durronem vrací na svou loď. Jaina požádá Lowbaccu, aby pronikl do gallinorských bezpečnostních záznamů a vymazal z počítačové sítě jakékoliv zmínky o jejich přítomnosti. Poté vymaže i Lowbaccovu paměť.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Modely droidů

  • M-TD (pouze zmínka)

Události

Lokace

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Ostatní

  • duraocel
  • Síla
  • lambent
  • duhový drahokam
  • Shyriiwook

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki