Fandom

Czech Star Wars Wiki

Tion Medon

< Tion Medon

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]
"Zdravím tě, mladý Jedi. Co tě přivádí do našich zapadlých končin?"
―Tion Medon vítá Obi-Wana Kenobiho[zdroj]

Tin Medon byl Správce přístavu města Pau na planetě Utapau. Příslušník druhu Pau'an byl vysoký, se zapadlýma černýma očima, křivýma zubama a bledou pruhovanou kůží. Přes svůj hrozivý vzhled byl vstřícný tvor, jako Správce přístavu vítal ve městě hosty a nabízel jim své služby. Pro Pau'any byla typická dlouhověkost a Tion zastával svou funkci přes 200 let. Stejně jako ostatní Pau'ané měl raději tmu než sluneční světlo a syrové maso raději než vařené.

V posledních týdnech Klonových válek byl Tion Medon přinucen ve svém městě ubytovat generála Grievous se společníky. Grievous mu pohrozil, že zničí město Pau, pokud nebude spolupracovat nebo nabídne pomoc Republice. Medon neměl jinou možnost, než umožnit separatistům používat město jako svou operační základnu. Naštěstí přišla pomoc v podobě mistra Jedi Obi-Wana Kenobiho. Navzdory Grievousvým hrozbám přišel Tion Medon Kenobiho přivítat a nenápadně mu prozradil informace o přítomnosti separatistů. Kenobi tak s jeho pomocí dokázal najít a porazit vrchního velitele armády droidů Grievouse. 

"Je tady. Drží nás jako rukojmí. Sledují nás."
―Tion Medon o Grievousovi[zdroj]
PauanKenobi.jpg

Tion Medon vítá Obi-Wana Kenobiho po příletu na Utapau.

Když bylo Utapau znovu obsazeno Impériem, byl Tion Medon jedním ze zadržených členů Utapauského hnutí odporu.

Ze zákulisíEditovat

Tiona Medona ztvárnil herec Bruce Spence.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki