Fandom

Czech Star Wars Wiki

Ton Phanan

3 470stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]
"Začít od znova znamená víc času. Víc času pro Zsinje, aby bombradoval víc kolonií a zničil víc lodí. Každej den může znamenat, že nějakej nadějnej mladej doktor se připlete do cesty nějaký střele a skončí jako já."
"Tys neskončil vůbec špatně."
"Ne tak dobře jako nějakej kluk s pronikavým intelektem, kterej chce jenom uzdravovat lidi. Hned bych s ním měnil."
―Ton Phanan a Garik Loran[zdroj]
Ton Phanan byl doktor z Rudrigu, který se připojil k Alianci pro obnovu republiky. Phanan byl těžce zraněn, když sloužil na palubě fregaty u Endor, a jelikož byl alergický na bactu, musel přijmout kybernetické náhrady, aby přežil. Po tomto incidentu upadl to těžké deprese, ale i tak mu zůstal jakýsi černý smysl pro humor. Byl převelen ke Stíhacím silám Nové republiky, nakonec se připojil k eskadře Wraith.

U Wraithů byl Ton přidělen jako wingman Garika Lorana. Brzy se z nich stali nejlepší přátelé, měli podobný smysl pro humor. Phanan si vysloužil vyznamenání během zničení sil admirála Apwara Trigita, odhalování důstojníků, kteří na palubě novorepublikové výcvikové fregaty prodávali stíhačky na černém trhu, a při tajné misi, kdy byli všichni členové eskadry přestrojeni za piráty, takzvané Jestřapýry, jenž chtěli zaujmout Zsinjovu pozornost, aby mohli proniknout na jeho loď. Při nájezdu na město Halmad byl však Ton sestřelen a zraněn. Když se ostatní piloti vrátit na základnu, Hezoun se vrátil, aby zachránil svého přítele, Phanan však měl smrtelná zranění a nedlouho poté, co ho Loran našel, zemřel. 

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki