FANDOM

Tralus byla sesterská planeta Talusu, nacházející se v Corellianské soustavě. Obě planety obíhaly okolo stanice Centerpoint, pomocí které kolem 1 000 000 PřBY pradávný druh Celestialů uměle vytvořil celou soustavu přitažením jednotlivých planet hyperprostorem.

PopisEditovat

Selonian City Tralus

Selonianské podzemní město

Díky různorodým klimatickým podmínkám na povrchu byla planeta obyvatelná pro většinu inteligentních druhů. Převážnou část obyvatel tvořili farmáři a horníci.S planetou byla spojena historie rodiny Solo - narodil se a vytůstal zde Thrackan Sal-Solo a otec Hana Sola Jonash zde pravděpodobně strávil své dětství.

V podzemních jeskyních Tralusu si vybudoval město inteligentní lasicovitý druh Selonianů.

HistorieEditovat

Několik týdnů po bitvě o Endor objevila eskadra Rogue na planetě podzemní imperiální základnu, kde byla umístěna stíhací eskadra Sunspot generála Weira. Základnu Roguové obsadili a generál byl zajat, přišli však o jednoho ze svých pilotů jménem Ten Numb.

Roku 6 PBY se Tralus stal dějištěm bitvy dvou imperiálních válečných pánů Josefa Grungera a Danetta Pitta.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

Tralus

Tralus