FANDOM

Eras-legends30px-Era-imp
[+/-] [zdroj]

Trhlinové město se nacházelo na planetě Alderaan. Historik Vicendi město zařadil mezi Dvacet divů galaxie.

PopisEditovat

Jméno dostalo podle velké trhliny v zemské kůře, ve které bylo postaveno. Nemělo sice vesmírný přístav, ale bylo spojeno veřejnou dopravou s hlavním městem Aldera, které obstarávalo veškerou vesmírnou dopravu planety. Město se pyšnilo komfortem všeho druhu, včetně restaurací barů a parků. Také jeho hotely měly pověst nejlepších na planetě.

Trhlinové město bylo stavěno do hloubky, tudíž nejstarší budovy na povrchu a novější pod nimi. Nejnižší patra trhliny však byla ponechána nedotčena, protože obsahovala labyrint krystalových jeskyní s horkými prameny a podzemními jezery.

Protože na město dopadalo sluneční světlo pouze šest hodin denně, byly ulice a chodby města plné umělého osvětlení, které mělo zároveň informační funkci. Každá barva měla svůj vlastní význam, např: bílá znamenala smrt nebo smutek, modrá štěstí, zelaná lásku, stříbrná blahobyt a oranžová nebezpečí nebo varování. Energii městu zajišťovala geotermální elektrárna ukrytá na okraji města.

Stejně jako celá planeta bylo město zničeno výstřelem z první Hvězdy smrti roku 0 PřBY.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki