Fandom

Czech Star Wars Wiki

Trooper (komiksový příběh)

3 473stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Trooper je název komiksového příběhu, vyprávěného anonymním stormtrooper z 501. legie, která obsadila loď Tantive IV v úvodní scéně filmu Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje.

Stručný dějEditovat

Jeden ze strormtrooperů čekající v nákladovém prostoru hvězdného destruktoru se tiše modlí, aby nebyl vybrát do čela úderné jednotky a přitom vzpomíná na to, jak se dostal k imperiálním jednotkám.

V mládí žil se svým otcem na suché, prašné planetě Velké Mariany, kde se živili lovem yaggiů. Kořist směňovali v nejbližším městě, kde jednou zastihli imperiální jednotku oznamující, že planeta nyní patří k Impériu. Mladík toužil změnit svůj život a tak se k jednotce přidal.

Prošel obtížným výcvikem, zahrnujícím boj na život a na smrt s ostatními rekruty, a stal se členem Vaderovy elitní jednotky, 501. legie, a nyní stojí připraven k násilnému průniku do zajaté lodi povstalců.

Jednotka obsadila loď a nyní ji prohledává ve snaze najít ukradené plány Hvězdy smrti a zkontrolovat všechny pasažery na lodi. Trooper prochází loď, přemýšlí o svém mládí, otci, a o tom, že se pokusí dezertovat a přidat k povstání, když v tom potká "nejkrásnější holku, jakou kdy viděl". A klesá k zemi po zásahu blasterem princezny Leii.
Trooper.jpg

Trooper

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki