Fandom

Czech Star Wars Wiki

Tyber Zann

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]
"Čas jsou peníze"
―Tyber Zann

Tyber Zann byl lidský muž a zločinecký boss z Anaxesu, který se proslavil někdy po bitvě o Yavin během galaktické občanské války a vedl svou vlastní frakci, známou jako Zannovo konsorcium, mocný zločinecký syndikát. Vedl osobní válku proti Galaktickému impériu, jako pomstu za vyhostění z Imperiální akademie. Jeho nejvěrnější přítel byl Urai Fen, ale jako spojence nebo "zaměstnance" měl i IG-88, Bosska nebo Sestry noci a mnoho dalších silných spojenců.

BiografieEditovat

Zann se narodil na Anaxesu roku 34 PřBY. Nejprve pracoval v rodinné firmě, Zann Remanufacturing. Brzy ho to začalo nudit a začal hrát a podvádět při sabaccu. Jak jeho pověst rostla, přitahoval pozornost konkurenčních místních zločinců. 

V zájmu své ochrany se snažil vyzbrojit svůj gang zbraněmi ukradenými v otcových skladech. Zannův otec ho chytil, a jako trest mu zařídil, aby byl zapsán jako kadet v akademii na Caridě. 

Život jako zločinecký lordEditovat

Pomocí imperiálních styků, získaných v armádě, vybudoval rozsáhlou kriminální organizaci známou jako Zannovo konsorcium. Zann spolupracoval s Huttem Jabbou, dokud neukradl cenný a zvláštní artefakt od Hutta na Felucii. Ačkoliv Urai Fen unikl s artefaktem, Zann byl zatčen za zločiny proti Impériu.

Zatímco Zann hnil v dolech na koření na Kessel, Urai Fen čekal na dobu, kterou si Zann stanovili pro svůj útěku. Zahájením nepokojů na Kesselu a najmutím posádky Millennium Falcon, aby ho vyzvedla, Zann provedl útěk, těsně před provedení vraždy od nájemného lovce, kterého si najal Jabba.

Po návratu na svobodu, Zann spolu s jeho nejbližším společníkem Urai Fenem postupně obnovili Konsorcium s  velitelstvím na Rylothu. Mimo jiné přislíbil, že zločinecká organizace poskytne ochranu světům postižených galaktickou občanskou válkou.

V síti Wikia

Náhodná Wiki