Fandom

Czech Star Wars Wiki

Tynna

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Tynna byla domovská planeta Tynnanů, inteligentních bobrovitých tvorů s hladkou tmavou srstí.

PopisEditovat

Tynnan.jpg

Tynnan

Tynna se nacházela na hyperprostorové trase Shipwrights' Trace v Expanzním regionu. Byla to panensky čistá, chladná planeta, pokrytá lesy a jezery.  Přesto byla klíčovým obchodním partnerem Korporačního sektoru a byla dost bohatá na to, aby její obyvatelé nemuseli pracovat.

HistorieEditovat

Tynna byla členem Galaktické republiky, ovšem zamoření planety kamennými roztoči ji přinutilo vyhledat pomoc u Konfederace nezávislých systémů, krátce před vypuknutím Klonových válek roku 22 PřBY. Ještě před jejich koncem se Tynna znovu stala sousčástí Republiky, s vlastním senátorem v Galaktickém senátu jménem Streamdrinker.

Během Galaktické občanské války zde zvažovali povstalci vybudování své základny, než se rozhodli pro Yavin 4.

Tynna se také stala republikovou pevností během válečných kampaní warlorda Zsinje a velkoadmirála Thrawna.

Během Yuuzhanvongské války byla planeta obsazena Vongy, kteří změnili biosféru jejích oceánů, aby je mohli využívat pro vlastní účely.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki