Fandom

Czech Star Wars Wiki

Ubese

< Ubese

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.

[+/-] [zdroj]

Pro většiny obyvatel galaxie zůstává tajemná rasa Ubese záhadnou. Jsou známi jako tajemní, kočovní divoši. Jejich extrémně xenofobní a agresivní povaha z nich dělá zcela přirozené žoldáky a lovce. Přesto, že jsou značně agresivní, k sobě navzájem jsou velice loajální. O domovské planetě se toho moc neví, neboť Ubese jsou velice mlčenlivý druh, který se sdružuje pouze ve vlastních kruzích.

Vzhled Editovat

Ubese je rasa podobná lidem. Mají světlou pleť, tmavé vlasy a světlé oči (nejčastěji zelené nebo modré). Díky vysokým lícním kostem a úzkému obličeji jim nerostou žádné vousy. Muži i ženy byli vysocí asi 1.4 až 1.9 metrů. Jejich hlasivky nejsou schopny mluvené řeči, pouze chraplavého šepotu. Mezi sebou se dorozumívají vysoce rafinovanou formou znakové řeči- Ubeninal.

Protože po staletí dýchali na své rodné planetě pouze suchý, na kyslík chudý vzduch, musejí být Ubese vybaveni speciálními maskami s filtry, které dokážou přefiltrovat vzduch atmosféry Typu I. Proto málokdo ví, jak vypadají Ubese ve skutečnosti, a i kdyby je viděli bez masky, pravděpodobně by je ani nepoznali.

Ubese.jpg

Společnost a kultura Editovat

O Ubese kultuře je známo velice málo. Nejspíš je to zapříčiněno obecnou málomluvností Ubese rasy, a nebo tím, že Ubese se jednoduše o svoje zvyky a mravy mimo svou planetu nestarají. Tato skutečnost je činí ještě záhadnější. Většina Ubese rozumněli Basicu, ale málokdo v něm byl ochoten mluvit. Preferovali svůj mateřský jazyk.

Silní nenávist vůči většině tvorů galaxie je činila nebývale soudržnými. Tento jev utvrzuje fakt, že vynikali jako žoldáci, otrokáři nebo nájemní vrazi a mohli tak ventilovat svou agresivitu. Jedním z nejslavnějších nájemných lovců Ubese rasy byl Boushh, za kterého se přestrojila princezna Leia.

Jejich nenávist byla směřována nejvíce na Jedie, neboť je obviňovali za zkázu jejich domovské planety Uba IV. Klasický úkaz byla přítomnost Ubese v eskadrech smrti během Velké Jedieské čistky.

V síti Wikia

Náhodná Wiki