Fandom

Czech Star Wars Wiki

Valin Horn

3 533stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]
"Hej. Já nejsem parchant."
―Valin Horn[zdroj]
Valin Horn byl lidský muž sloužící v Novém řádu Jedi. Byl synem Corrana Horna a Mirax Terrik Horn a starším bratrem Jyselly. V roce 43 PBY byl jedním z prvních Jediů, kteří se nakazili psychickou nemocí pramenící ze Síly. Aby se tato nákaza nemohla dále šířit, byl zmražen do karbonitu.

ŽivotopisEditovat

Časný život a Yuuzhanvongská válkaEditovat

Valin Horn, pojmenovaný po svém dědečkovi z otcovy strany, se narodil čtyři roky po Thrawnově tažení, tedy v roce 13 PBY. Byl hudebně založený, často hrál na chordokeylo, také však byl citlivý v Síle, a proto ho Luke Skywalker přijal na jedijské praxeum na Yavinu 4, aby trénoval na rytíře Jedi. Valin měl podobné zájmy jako Jacen Solo, zejména ho bavila práce se zvířaty.

Zhruba v jedenácti letech si uvědomil, že dokáže komunikovat se zvířaty skrz Sílu.

Stejně jako jeho otec a dědeček byl slabý v umění telekineze. V jednom případě, když nemohl kámen zvednout pomocí telekineze, použil Sílu, aby přesvědčil malý hmyz, aby k němu kámen posunuli, tak, že jim vnukl myšlenku, že je to jídlo. Jeho otec viděl z dálky, jak se kámen posunuje a myslel si, že Valin používá telekinezi, než mu jeho syn vysvětlil svou metodu. Před svým odjezdem hmyzu donesl opravdové jídlo. Během Yuuzhanvongské války se Valin octl spolu s ostatními studenty uvězněn na praxeu, když Mírová brigáda začala planetu obléhat. Naštěstí se ale Valinovi, Sannah a Kamovi podařilo přežít dost dlouho, aby unikli při riskantní misi Anakina Solo při snaze zachránit uvězněné studenty.

Valin pak nějaký čas strávil na Errant Venture, lodi svého dědečka.

Osobnost a schopnostiEditovat

Jako mladý se Valin chtěl stát hrdinou. Chtěl být stejně silný jako Jedi Anakin Solo, který ho a několik dalších učedníků dostal do potíží, když přišel na Yavin 4 zachránit Tahiri Veilu. Stejně jako jeho otci mu chyběla schopnost telekineze, tu však nahrazovalo jeho porozumění zvířatům. Jeho otec mu řekl, že je na něj hrdý, když nepatrně "zvedl" kámen ze země. Ve skutečnosti Valin přesvědčil drobný hmyz, že kámen je jídlo a že ho mají přesunout k němu. Tuto schopnost využil i o mnoho let později, kdy byl kvůli své psychické nemoci připevněn na lůžko. Tehdy zvířata přesvědčil, aby porušili pouta, která ho držela na posteli a on mohl uniknout.

Jako osobnost se Valin podobal své sestře, byl vyrovnaný, ale snaštadno se nval. On i Jysella byli na praxeu mezi svými přáteli oblíbení.

Za scénouEditovat

Obrázky: ZDE

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki