FANDOM

Eras-legends30px-Era-imp30px-Era-njo
[+/-] [zdroj]

Vergere byla žena z organického druhu Fosh (jeden z druhů které nechal Darth Vader vyhladit) a Jedi za Republiky zběhlá v používání Síly. Tehdy byla vyslána Radou Jedi s ostatními mistri jako Saese Tinn a Qui-Gon Jinn. Po této úspěšné misi a odhalení spiknutí vůči tehdejšímu kancléři Finisi Valorumovi, byla opět vyslána do neznámých oblastí aby našla živoucí planetu. Tehdy se setkala z Yuuzhan Vongy a zabránila jim zaútočit na Galaxii tím že jim úkazala co dokáže, tak tedy ji vzali mezi a odleťela s nimi do jejich galaxie, od té doby o ní nikdo na více jak 50 let neslyšel.

Když o oněch 50 let zaútočili na galaxii, vzala do zajetí Jacena Sola kterého nechala mučit a učit ho aby se stal silnějším vůči temné straně, poté s ním utekla do Nové Republiky. Když se dozvěděla že Kontrarozvědka chystá projek Alpha Red což byl virus který má brutálním způsobem zabíjet Yuuzhan Vongy ukradla jediný vzorek a zničila ho. Tento z ní udělal psance kterému pomáhal Jacen Solo. Když byl on a jeho sestra při obrovské bitvě uvnězněni na měsíci a mířilo k nim 10 000 Yuuzhan Vongských válečníků vedených Válečným pámen Tsavongem Lahem, rozhodla se činit. Vzala upravený A-Wing narazila s ním do slabého místa měsíčních tunelů, tak vytvořila vzduchoprázdno, zabila tak všechny Vongy ale sebe taky.

Později se ještě Solovým dovojčatům ukázala.  

Za scénouEditovat

Obrázky: ZDE

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki