Fandom

Czech Star Wars Wiki

Vianna D'Pow

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Vianna D'Pow byla zeltronská námezdná lovkyně.

Biografie Editovat

Byla albínka, a kvůli její bledé kůži se jí mezi Zeltrony dostávalo opovržení. Kvůli tomu začala nenávidět jak sebe, tak všechny uzavřené skupiny lidí. Chyběla jí výchova a láska, proto jí nevadilo živit se zabíjením. Jako ostatní Zeltroni měla schopnost ovlivňovat své oběti pomocí feromonů.

Někdy před začátkem Klonových válek byla najata, aby unesla a vrátila zpět sullustan dítě citlivé k Síle, které bylo Jedii odvedeno do Chrámu Jediů . Vianna vnikla do jeslí a pokusila se s dítětem uniknout, překvapil ji však mistr Mace Windu, zastavil ji a obvinil z pokusu prodat dítě na černém trhu. Vianna mu oponovala s tím, že únos dítěte objednali jeho rodiče, kteří nikdy dítě Jediům nechtěli dát. Tvrdila, že Windu jako Jedi nemůže chápat lásku rodičů k dítěti. Windu jí však ukázal zprávu na datapadu, ve které ho jeho vlastní rodiče žádají o setkání. Vianna uznala, že se mýlila, nechala dítě v Chrámu Jediů a utekla.

Během Klonových válek byla najata hrabětem Dooku, aby z planety Kamino ukradla genetický materiál Jango Fett , čímž by Velká republiková armáda přišla o vojáky. Informaci o chystané krádeži získal Obi-Wan Kenobi, odcestoval na Kamino a krádež překazil. Poté Taun We informovala Kenobiho, že si Vianna v zařízení objednala svůj vlastní klon. Kenobi tuto objednávku schválil se slovy, že nikdo by neměl být sám.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki