Fandom

Czech Star Wars Wiki

Voss

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Voss je neutrální planeta ve vnějším okraji. Tato planeta je obývána rasou s týmž jménem. Hlavním městem této planety je Voss-Ka, Vossané už po staletí mají na své planetě rasu Gormaků proti které válčí. Ti mají své hlavní středisko asi 5 kilometrů jižně od Voss-Ka. Planeta Voss byla objevena v období Staré republiky, přičemž Vossané neměli hyperpohon, jejich druh je však velmi citlivý na sílu. Proto mezi republikou a impériem začal velký boj o přízeň této rasy, Vossané byli však dlouho neutrální, kvůli prvnímu vesmirnému navštěvníku zde, kterého díky jeho znalostem uctívali jako Zařícího muže, ten předpověděl, že vesmírní navštěvníci příletí další a řekl jim, že mají být neutrální, později však Impérium tento fakt odhalilo, a přesvedčilo Vossany na jejich stranu. 

Vetšina terénu je tvořena listnatými lesy se žlutým až oranžovým listím. Terén je hornatý, ale na vrcholcích nebývá sníh. Biosféru této planety tvoří hlavně predátoři jako jsou Vinecati, Nexu a Gormacké příšery a podobná zvířata.

Voss-p1.jpg

V síti Wikia

Náhodná Wiki