Fandom

Czech Star Wars Wiki

Vurk

< Vurk

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Vurkové byli dominantním druhem planety Sembla. Byli to vysocí, ještěrovití humanoidi se špičatým hřebenem na hlavě.

Biologie a vzhledEditovat

Vurk Coleman Trebor.jpg

mistr Jedi Coleman Trebor

Vurkové měli zelenou, šupinatou kůži a tříprsté ruce. Byli schopni dýchat na vzduchu i ve vodě, což jim umožňovalo cestovat po teplých, mělkých mořích s roztroušenými ostrovy na planetě Sembla. Po svých předcích zdědili silné nomádské instinkty.

Mladým mužům domlouvali manželky rodiče a ti, kteří se neoženili před dosažením dospělosti, zůstávali do smrti svobodní. Jelikož díky svému putovnému životu nepotřebovali Vurkové stavět velká sídla, byli ostatními druhy považován za primitivní. Byli ovšem velmi inteligentní a zakládali si na tradičních hodnotách jako byla osobní svoboda a čest. Díky svému soucitnému a mírnému chování byli dobrými diplomaty.

Vurkové v galaxiiEditovat

K nejznámějším příslušníkům druhu patřil mistr Jedi Coleman Trebor, který bojoval a zemřel v geonoské aréně. Během první bitvy o Geonosis byl zastřelen nájemným lovcem Jango Fett. Dalším byl vurkský senátor Sweitt Concorkill, který doprovázel nejvyššího kancléře Palpatina do Galaktické opery.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki