Fandom

Czech Star Wars Wiki

X-wing: Velitel Rogue

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

X-wing: Velitel Rogue je třídílná komiksová série o stíhacích pilotech Aliance, jejíž děj se odehrává měsíc po bitvě o Endor.

ObsahEditovat

X-wing: Velitel Rogue 1Editovat

Měsíc po bitvě o Endor a zničení první Hvězdy smrti jsou vybraní stíhací piloti Aliance rebelů odvoláni ze svých úkolů, které zrovna plní. Ten Numb pomáhá svým B-wingem hasit lesní požáry Endor. Tycho Celchu a Wes Janson pátrají v lesích Endoru po zbylých stormtrooper, o kterých je informovali Ewok a přitom narazí na Goraxe. Wedge Antilles se svou letkou Y-wingů sbírá v okolním vesmíru poškozenou techniku. Odvolal je Luke Skywalker, který sestavuje novou eskadru Rogue. Má v plánu odletět do Corellianského sektoru a tam získat informace o činnosti imperiálních jednotek, které pokračují v boji i po smrti císaře Palpatina. Po týdnu pátrání si eskadra Rogue zamíří odpočinout do města Coronet, kde je zastihne útok imperiálních jednotek na město.

X-wing: Velitel Rogue 2Editovat

Piloti se zapojí do boje a podaří se jim způsobit imperiálům lehké ztráty. Ten Numb pronásleduje na spídru stahující se stormtrooper, zatímco ostatní vyslýchají zajatého důstojníka. Dozvědí se, že Impérium útočí na planetu proto, aby ukázalo svou přetrvávající nadvládu nad oblastí. Ten Numb je zajat imperiálním generálem Weirem, (který si při útoku všiml přítomnosti Jedie Skywalkera) a je uvězněn na generálově vesmírné lodi, která odstartuje do vesmíru. Piloti eskadry Rogue se ho vydají zachránit a sledují signál naváděcího majáku, který má Ten Numb na ruce.

Numb se probouzí na tajné imperiální základně a zjišťuje, že mu byla uťata ruka i s naváděcím majákem.

X-wing: Velitel Rogue 3Editovat

Zatímco je Ten Numb mučen a vyslýchán generálem Weirem, R2-D2 Luka Skywalkera vystopuje imperiály na planetě Tralus. Roguové pátrají v tunelech pod povrchem, kam je nasměrovali místní obyvatelé a tam vstoupí do podzemního města Selonianů. Ti dlouho žili pod útlakem Impéria a proto se rozhodnou pilotům pomoci a zavést je k Weirově základně.

Po příchodu Rogueů je na základně vyhlášena evakuace. Generál se obává střetu s Jediem a snaží se se svou eskadrou Sunspot stíhaček TIE uletět. Wedge a Tycho nasednou do prázdných stíhaček TIE a během pronásledování se jim podaří sestřelit imperiály a zajmout generála Weira. Luke a Wes zůstávájí bojovat v hangáru, aby zachránili Tena. Toho však objeví mrtvého.

Eskadra Rogue se vrací zpět k flotile Aliance poté, co byl Weir uvězněn na Sullustu. Na palubě ukořistěného hvězdného destruktoru plánují další akce. Luke Skywalker má v úmyslu obnovit Řád Jedi, Wedge Antilles s admirálem Ackbar vybírají nové členy eskadry Rogue.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

  • Gorax

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Lokace

Žádné lokace

Organizace a tituly

Žádné organizace a tituly

Inteligentní druhy

Žádné inteligentní druhy

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

KolekceEditovat

  • Omnibus: X-Wing Rogue Squadron Volume 1

V síti Wikia

Náhodná Wiki